לא עלינו – טיפים לפינוי דירה של קרוב משפחה שנפטר

טיפים לפינוי דירה של קרוב משפחה שנפטר
תפריט ניווט

אובדן של אדם קרוב הוא אחת החוויות הקשות ביותר שעובר כל אדם במהלך חייו. ואף על פי שכל אחד חווה את האבל ואת השכול בדרכו שלו, בהתנהלות הפרקטית יש סדר ספציפי שקשה עד בלתי אפשרי להימנע ממנו. מהרגע שמגיעות החדשות הקשות, כולנו נכנסים למערבולת של אינספור דברים שצריך לעשות: הביקור בחברה קדישא, הדפסת המודעות, הלוויה עצמה, השבעה, בירוקרטיה הקשורה לקריאת הצוואה ולמימושה וכן הלאה. ובין כל אלה ישנו גם הבית של הנפטר או הנפטרת, הדורש התאמה למצב החדש. לרוב נדרש פינוי דירה על מנת להכין את המקום לגלגולו החדש: השכרה, מכירה או אולי מסירה למגורי אחד מקרובי המשפחה. מה עושים לפני הפינוי על מנת להקל את התהליך?

ערכו רשימה

הליך פינוי דירה של אדם שנפטר עשוי להיות מורכב ברמה הנפשית, לכן כדאי ואף מומלץ לערוך רשימה של משימות – מה צריך לזרוק, מה להעביר לדירה של אחד מקרובי המשפחה, מה לצלם ולפרסם למכירה באינטרנט ועוד. הדבר יעזור לכם להיות מרוכזים ולהתנהל ביעילות.

מסרו לנו חפצים ונעבירם לתרומה

פעמים רבות איננו זקוקים לחפצים של האדם הנפטר, אך יש לא מעט אנשים שחסר להם – מסירה של החפצים גם תגרום לתחושה טובה לכם, וגם תהיה זכר חיובי מהאדם שנפטר, שחפציו ממשיכים לשמח מישהו אחר. ניתן למצוא שירותי פינוי רהיטים לתרומה על מנת להקל את התהליך.

בדקו את המחסן

פעמים רבות ניתן למצוא חפצים רבים וחשובים במחסן, בעיקר כאשר מדובר באנשים מבוגרים. שירות פינוי מחסנים יאפשר לכם למצוא את כל הדברים היעילים והטובים בבית הנפטר ולנצל אותם באופן ראוי.

האם זה מוסרי להרוויח מחפצי הנפטר?

אנשים רבים שואלים את עצמם האם זה מכובד למכור את החפצים של האדם הנפטר. על מנת להקל את ביצוע המשימה הזו, ניתן לפנות לשירותי קונה תכולת דירה שיעריך את כל הדברים וייצור אצלכם תחושה של דף חלק. שירות זה מקל על המשפחות וגם עוזר לאחרים, משום שפעמים רבות רהיטים אלה נמסרים לנזקקים או נמכרים במחירים סמליים.

הפנו את המשימה לאנשי מקצוע

אם משימת פינוי דירה מורכבת מדי עבורכם, תמיד ניתן למצוא שירותי מומחים שמסייעים בכך. אם ברצונכם פשוט להשאיר את הדירה ריקה ונקייה, ניתן לפנות לשירותים כגון פינוי רהיטים לתרומה או קונה תכולת דירה שיעשו את כל התהליך עבורכם ללא תשלום ולעיתים אפילו ישלמו לכם סכומים סמליים בעבור רהיטים וחפצים בעלי ערך. הפתרונות השונים מותאמים לצורכי המשפחות האבלות והשירותים ניתנים על ידי בעלי מקצוע שמעניקים להן יחס מתחשב.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה