מה אנחנו עושים במלחמה?

ביחד
תפריט ניווט

על כולנו עוברים ימים קשים, ואנחנו מנסים לאט לאט לאחות את הפצעים ולחזור לשגרה. ימים לא פשוטים עוברים עלינו כעם, כמדינה, כמו כולם גם אנחנו נמצאים בסיוט הזה – כל הפרויקטים שהיו לנו נעצרו.

לא יכולנו לשבת בחיבוק ידיים, אלא לנסות ולראות מה ואיך אנחנו יכולות לתרום למדינה, לתושבים, למשפחות מהדרום, הכנת חבילות לחיילים וכל מה שניתן לעשות על מנת לחזק ולהתחזק.

אז מה תרמנו ומה אנחנו עושים כעת?

תרמנו ציודים רבים שהיו מאוחסנים אצלנו במחסן: רהיטים, מוצרי חשמל, משחקים, מצעים ומגבות, בגדים ועוד. המחסנים התרוקנו ונשארנו ללא ציוד לתרומה , הפניות רבות ולכן החלטנו לחזור אל השטח ולקבל עבודות ופרויקטים נוספים, כדי שנוכל להמשיך ולהתקיים בכבוד ועל מנת שנוכל להמשיך להעניק ולתרום לכ"כ הרבה שצריכים אותנו עכשיו. עכשיו זה הזמן שלנו יותר מתמיד להיות מאוחדים ואחד בשביל השני.

זה הזמן לפנות ציוד ישן ולתרום לאחרים!

אם יש לכם תכולת דירה, עיזבון, ירושה, תכולה שמאוחסנת במחסנים וללא שימוש שעליכם לפנות – זה הזמן! זה הזמן להשמיש את הנכס, לפנות עוד מקום מגורים לכל כך הרבה תושבים שעזבו את ביתם ומחפשים מקום אחר להיות בו, להשכיר, להתמקם עד שיוכלו לחזור לביתם, זה הזמן לפנות את התכולה על מנת שנוכל להעביר חלק ממנה למי שצריך, שנוכל למצוא לכל דבר שימוש הוגן וראוי.

אנחנו פה וחזרנו לעבוד ולתת לכם שירות יחד נוכל לעשות טוב.

צוות עובדים כחול לבן.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה