פינוי דירה בפתח תקווה

לוגו עדי

רוצים לקבל הצעה עבור פינוי דירה בפתח תקווה?
מלאו פרטים:

פתח תקווה היא אחת הערים המאוכלסות ביותר בארץ, עם יותר מרבע מיליון בני אדם. השכונות החדשות שלה מתרחבות בקצב, והשכונות הישנות מתחדשות – ובהתאם גם הביקוש לשירות פינוי דירה בפתח תקווה נמצא במגמת עלייה. לנו בחברת עדי פינויים צוות מיומן מאוד, בהובלת נשים שמוסיפות את האיכויות הייחודיות שלהן, ניסיון של יותר מ-15 שנים ובעיקר אלפי פינויים מוצלחים, אמינות, אחריות ומחויבות מוחלטת לספק לכם שירות ברמה יוצאת דופן – לכל צורך: פינוי לקראת רילוקיישן, פינוי ירושות, פינוי עקב שיפוץ ועוד.

למה כדאי לבצע פינוי דירה בפתח תקווה איתנו?

פינוי דירה עשוי להיראות כמשימה פשוטה יחסית, ובמיוחד בעיר כמו פתח תקווה שיש בה תשתיות מודרניות ופחי אשפה ומתקני מחזור בכל מקום. המציאות שמתגלה למי שמנסה לפנות דירה בכוחות עצמו שונה לגמרי. ראשית, התכולה שצריך לפנות תמיד רבה הרבה יותר מכפי שמעריכים לפני התחלת העבודה – גם כשאתם בטוחים שאתם מכירים היטב את הבית. שנית, המאמץ הגופני שכרוך בעבודה הזו משמעותי, וכשמנסים לסחוב פריטים גדולים או כבדים כשאין מיומנות, התוצאה עלולה להיות פגיעה בגב או נזקים פיזיים אחרים.

דבר שלישי שחשוב לקחת בחשבון הוא שאי אפשר סתם כך להשאיר תכולת דירה ברחוב בפתח תקווה. העירייה מקפידה על הכללים, ולכן העבודה כוללת לא "רק" הוצאה של כל החפצים מהבית, אלא גם העברתם לאתר מסודר (ובמיוחד הפריטים הגדולים, למשל כשנדרש פינוי רהיטים בפתח תקווה).

המסקנה המתבקשת: פינוי דירה הוא עסק למקצוענים ומקצועניות – שיחסכו לכם זמן יקר, ובעיקר יהפכו את הנכס למוכן לשימוש הבא שלו בקלות ובפשטות מבחינתכם.

אלטיזכן פתח תקווה
פינוי של דירה בפתח תקווה

אלטיזכן בפתח תקווה – עבודה מסודרת, זהירה, מהירה ונקייה

בעבר, מי שרצה להיפטר מחלק מתכולת הדירה שלו היה מחכה עד שיעבור ברחוב אלטיזכן עם סוס מותש ועגלה. היום, אם תחפשו אלטיזכן פתח תקווה, כמו כל עיר מודרנית שמכבדת את עצמה, תתגלה כמקום שבו אין יותר עגלות עם סוסים אלא כלי רכב שמיועדים למטרה זו, וכן ציוד מקצועי נוסף לטובת פינוי דירה יעיל ומהיר.

כמו כן, אנחנו מקפידים על עבודה נקייה וזהירה. בזכות האחריות שלנו אתם לא צריכים לדאוג לנזקים למעלית, לחדר המדרגות, לדירה עצמה כמובן או לחצר תוך כדי פינוי רהיטים בפתח תקווה או פסולת מכל סוג שהיא. העבודה המסודרת באה לידי ביטוי גם בהתנהלות מול הגורמים הרלוונטיים בעירייה ובפרט מחלקת התברואה.

כיצד מתבצע תהליך פינוי דירה?

פעם כאמור התושבים היו מחכים שיעבור ברחוב אלטיזכן בפתח תקווה לצורך פינוי רהיטים ישנים. היום לא צריך לחכות – פשוט יוצרים איתנו קשר ואנחנו מגיעים כדי לסקור את התכולה בנכס ולתת לכם הצעת מחיר משתלמת.

השלב הבא של פינוי דירה בראשון לציון,תל אביב, רמת גן, פתח תקווה או כל עיר גדולה אחרת הוא הגעת הצוות במועד שבחרתם, עם רכב בגודל מתאים שניתן להעמיס עליו את כל התכולה. הצוות שלנו מיומן בגיבוש מהיר את תוכנית עבודה יעילה, כך שתוך זמן קצר במיוחד כל מה שלא צריך להיות בדירה – כבר לא יהיה בה. להשלמת התהליך נדאג שהדירה תישאר לא "רק" ריקה אלא גם נקייה.

מה אנחנו עושים עם התכולה המפונה?

פינוי דירה בפתח תקווה הוא הזדמנות לסייע לנזקקים. בתור התחליף המודרני והמתקדם של אלטיזכן בפתח תקווה אנחנו מחויבים לקהילה, ולכן מעבירים חלק מהפריטים שעדיין ניתן להפיק מהם תועלת למשפחות מועטות יכולת. את כל השאר נמכור למי שצריך ואת היתרה שאין לה דורש נפנה באופן מסודר לאתרים מורשים, ובפרט לאתרי מחזור מתאימים כדי להיות ידידותיים גם לסביבה.

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה