פינוי משרדים

לוגו עדי

רוצים לקבל הצעה עבור פינוי המשרד?
מלאו פרטים:

תכולה מיותרת היא נטל של ממש בכל משרד. שירות פינוי משרדים מאפשר לכם להפיק מקסימום תועלת מהשטח הקיים, בלי מגבלות ומבלי שתצטרכו לטרוח בעצמכם ולבזבז זמן יקר. הניסיון הרב שהצטבר בעדי פינויים בלמעלה מעשור וחצי של פעילות מוצלחת מתורגם לעבודה יעילה במיוחד וגם למחירים תחרותיים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהיווכח בעצמכם.

פינוי ציוד משרדי מכל הסוגים במינימום זמן

זמן, כידוע, שווה כסף. כל יום שבו לא ניתן להשתמש במשרד בגלל מסכי מחשב מסורבלים, פקסים מיותרים, מכשירי חשמל תקולים, ריהוט בלוי, אינספור מסמכים שאין בהם יותר צורך ועוד ציוד ותכולה מיותרים לחלוטין הוא יום שבו המשרד לא יכול להתנהל באופן מיטבי – והתוצאה היא כמובן נזק כספי מצטבר.

עם עדי פינויים מובטח לכם פינוי משרד בכל גודל ועם כל כמות תכולה מיותרת שהיא בפרק זמן קצר ככל האפשר. תורמים לכך הן הניסיון הרב שלנו והן ההתנהלות היעילה ותהליך העבודה המאורגן שלנו. בהתאם, כל הצעת מחיר שלנו כוללת גם לו"ז מסודר – והתחייבות לעמוד בלוח זמנים זה. אתם מוזמנים להסתכל בעמוד ההמלצות שלנו כדי להתרשם ממה שלקוחות אומרים עלינו.

פינוי משרדים בזמינות גבוהה במיוחד

המציאות הדינמית מאוד של החיים שלנו מייצרת לעיתים צורך בהול לפנות את המשרד, או לחילופין להיכנס לנכס שעדיין לא מוכן באמת מפני שיש בו תכולה רבה מיותרת. מצב נוסף שמצריך פינוי תכולת משרד מהיר במיוחד הוא כשרוכשים נכס מכונס נכסים במחיר מציאה, ויש צורך להשמיש אותו.

אנחנו לא "רק" נבצע את הפינוי במהירות, אלא גם נתחיל את המלאכה בהקדם, ובמידת הצורך גם מחר או אפילו היום – כדי שתוכלו לנצל את המשרד ללא עיכובים מיותרים ויקרים.

או מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת לפינוי המשרד:
פינוי משרדים מקצועי
משרד לאחר פינוי שלנו

קבלו מאיתנו הצעת מחיר לפינוי משרד ללא התחייבות

עלות שירות פינוי משרדים נקבעת על סמך מספר פרמטרים (פירוט בהמשך העמוד). כדי שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ואטרקטיבית, נצטרך באופן טבעי לסקור את המצב העכשווי במשרד. ההגעה אליכם והצעת המחיר לא מחייבות אתכם – תמיד תוכלו להשוות להצעות אחרות, גם מבחינת העלות וגם מבחינת התועלת, ולגלות שכדאי לכם להפקיד את המלאכה בידיים המיומנות והאמינות שלנו. כמובן שהבחירה הסופית בידיכם, ואין כל התחייבות אלינו.

איך נקבעת עלות פינוי תכולת משרד?

תמחור פינוי משרדים מבוסס על 3 פרמטרים עיקריים: היקף התכולה (שלרוב תלויה גם בשטח הנכס), מורכבות הפינוי והנגישות אל המשרד. בהתאם, ניקח בחשבון את כמות הפריטים שתרצו להוציא מהמשרד; את המידות ואת המשקל של הפריטים השונים; את התשובה לשאלה האם ישנה מעלית משא בבניין שבו שוכן המשרד ואם כן, מהן אפשרויות השימוש בה; את המיקום האפשרי של הרכב שישמש לפינוי ו/או המכולה; ועוד.

עבודה שקטה, מבלי להפריע לעבודה במשרדים הסמוכים

פינוי משרד מבניין שיש בו פעילות נרחבת מחייב תשומת לב גם למשרדים השכנים. ישנם מקומות שבהם מוטלות מגבלות על עבודות כגון פינוי התכולה, וחשוב להיערך גם מבחינה זו. בכל מקרה, הוצאת החפצים השונים מהמשרד תתבצע לאחר תכנון יסודי שלוקח בחשבון גם את החובה לשמור על השקט והסדר, ועל התשתיות השונות – משקופים, קירות, דלתות, המרחבים המשותפים וכו'. בפרט זה המצב כשמדובר על פינוי ציוד משרדי גדול וכבד, כמו למשל ארונות, שולחנות מחשב, מקרר ישן, בר מים או מכונת קפה שכבר לא עובדים ועוד.

פינוי משרדים – לאתרים מורשים בלבד

כל השירותים שאנו מעניקים בתחום זה – פינוי דירה, פינוי מחסנים, פינוי אגרנות כפייתית, פינוי ירושות, פינוי משרדים, מקלטים ועוד – עלולים לגרום נזק סביבתי אם לא יבוצעו באופן אחראי. מעבר לפגיעה בסביבה כשהתכולה הישנה מושלכת במקום שלא מיועד לכך, גם מזמיני העבודה עלולים להסתבך עם הרשויות. בהתאם, אחד הדגשים העיקריים בבחירת חברה מקצועית הוא לוודא שהפינוי מתבצע אך ורק לאתרים מורשים ומסודרים. השירות שלנו כולל גריסת ניירות והשלכת הפסולת לפח מחזור נייר, העברת הציוד החשמלי התקול או הלא רלוונטי לאתרי פסולת אלקטרונית ובאופן כללי מיון יסודי של כל התכולה כך שכל פריט יפונה לאתר מתאים בלבד.

עוד כדאי לדעת ששירות פינוי משרד ניתן על-ידינו בפריסה ארצית רחבה – לחצו כאן לרשימת איזורי השירות שלנו.

או מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת לפינוי המשרד:

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה