פינוי דירה מוזנחת

לוגו עדי

רוצים לקבל הצעה עבור פינוי דירה מוזנחת?
מלאו פרטים:

פינוי דירה מוזנחת הוא אתגר מורכב מאוד. מצד אחד, ההזנחה מחייבת תשומת לב רבה לכל פרט ופרט על-מנת לא להיפגע, ומצד שני ישנו הרצון המובן לחלוטין להפוך את הדירה לראויה למגורים כדי להפיק ממנה תועלת – באמצעות השכרתה, מכירתה או חיים בה. בהתאם, חשוב מאוד לבחור נכון חברה שכבר צברה ניסיון רב בפינוי בתים מוזנחים. עדי פינויים מציעה ותק של למעלה מ-12 שנים, ידע שעובר במשפחה, שירות קשוב והכי חשוב, מחויבות מוחלטת לספק את השירות הטוב ביותר האפשרי גם כשהדירה מוזנחת במיוחד.

פינוי בית מוזנח – משימה למומחים בלבד

באופן כללי, כל משימה בתחום – פינוי דירה בכפר סבא, פינוי ירושה בנתניה, פינוי דירה שהוצפה בתל אביב וכו' – רצוי להפקיד בידיים מקצועיות. סיבה אחת לכך היא שהפינוי תמיד נמשך זמן רב יותר מכפי שאדם לא מנוסה יעריך, וסיבה שנייה היא שגם המאמץ הפיזי יהיה תמיד משמעותי יותר מכפי שזה נראה. בנוסף, עבודה לא מיומנת עלולה להוביל לפגיעה באדם עצמו וגם בנכס.

כשהמטרה היא פינוי דירה מוזנחת, ההמלצה מתחזקת: דירות שלא תוחזקו במשך זמן רב עלולות להוות מפגע תברואתי עקב הצטברות פסולת, נוכחות של חומרים רעילים באוויר, חרקים שנמשכו למקום, מכרסמים ואפילו חפצים חדים וחלודים. בהתאם, פינוי בתים מוזנחים ללא ציוד מגן מקצועי עלול לגרום למחלות ופגיעות אחרות. הצוות המיומן שלנו מגיע לפנות את הדירה שלכם כשהוא ממוגן היטב, ובנוסף הניסיון שלנו מאפשר זיהוי מיידי של כל גורמי הסיכון – ונטרולם.

או השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר לפינוי ירושה:

פינוי דירה מוזנחת בזול
פינוי דירה מוזנחת במרכז הארץ

תהליך פינוי דירות מוזנחות – כל השלבים

פינוי בית מוזנח מחייב תהליך עבודה מסודר – סיבה טובה נוספת להיעזר בידע ובניסיון של מומחי פינוי דירה.

השלב הראשון הוא מיון קפדני של כל התכולה בהתאם ליעד של כל פריט – אתר פסולת או אתר מיחזור (כשיש כמובן גם סוגים שונים של מחזורים). השלב הבא של פינוי דירה מוזנחת הוא גיבוש תוכנית עבודה מדויקת ומפורטת כדי שאפשר יהיה להשלים את המלאכה במינימום זמן. לאחר מכן, ניתן להתחיל לארוז את כל התכולה שתוצא מהנכס ולהעביר הכל למכולה.

לאחר השלמת שירות פינוי בתים מוזנחים, מומלץ לשכור חברת ניקיון שתבצע ניקיון יסודי וחיטוי מקצועי של כל החדרים, ועוד אופציה היא הדברה – כדי להבטיח בית נקי באמת, גם ממזיקים.

פינוי דירה מוזנחת באמצעות ציוד מתאים

פינוי דירות מוזנחות – בין אם בגלל אגרנות כפייתית, בין אם כתוצאה מכך שהבית עמד ריק זמן רב, בין אם מפני שמדובר על פינוי ירושות שכוללות למרבה הצער ג'אנק רב או מכל סיבה אחרת – מתבצע על-ידינו באמצעות ציוד מתקדם.

כך למשל נשתמש באריזות עמידות, קשיחות ואטומות לפינוי פסולת על-מנת שלא ייגרם מטרד לשכנים בבניין. בנוסף, נעמיד במידת הצורך מכולה לאיסוף כמויות גדולות של ג'אנק, ובכל מקרה כל החפצים שיוצאו מהדירה יועברו אך ורק לאתרי מחזור ו/או פסולת מורשים.

פינוי בתים מוזנחים – במינימום זמן ובמקסימום זהירות

תהליך העבודה היעיל שלנו והמחויבות של הצוות לספק שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד מבטיחים – וגם מקיימים – השלמת כל פינוי בית מוזנח תוך זמן קצר ככל האפשר. להתחייבות זו יש כמובן היבט כלכלי משמעותי, בזכות האפשרות להשכיר או למכור את הנכס ללא עיכובים נוספים.

דגש נוסף הוא מקסימום זהירות: גם כשאנחנו עובדים ועובדות בזריזות אנחנו מקפידות על זהירות מירבית – כדי לא לגרום נזק לקירות, משקופים ותשתיות אחרות בדירה, וגם כדי שלא לפגוע בחדר המדרגות או במרחבים משותפים אחרים בבניין.

השילוב של היעילות והזהירות מוביל לדירה ריקה מכל תכולה מיותרת, נקייה ומוכנה לכל שימוש רצוי באפס מאמץ מבחינתכם ומבלי שתיאלצו לבוא במגע עם הפסולת המסוכנת.

או השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר לפינוי דירה מוזנחת:

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה