פינוי רהיטים ישנים

לוגו עדי

רוצים לקבל הצעה עבור פינוי רהיטים ישנים?
מלאו פרטים:

חברת עדי פינויים מעמידה לרשותכם מגוון רחב של שירותים בתחום פינוי הבתים, ביניהם שירות פינוי רהיטים ישנים, תוך דאגה לרווחתכם לכל אורך הדרך, ועובדת בתיאום עם שירותי התברואה בעיר ובכפוף לחוקי העזר (אנחנו בעדי פינויים יודעים בכל עיר ויישוב היכן ניתן לזרוק תכולת דירה ורהיטים מבלי לקבל קנס).

מקרים שונים מצריכים פינוי רהיטים ישנים

ישנם מקרים רבים בחיים בהם נזדקק לשירות של פינוי ריהוט ישן, ביניהם המקרים הבאים:

  • פינוי ירושות ועזבונות – מוות של קרוב משפחה לא פעם דורש פינוי של הרהיטים הישנים מהבית לשם הכנתו למכירה או השכרה.
  • פינוי תכולת דירה – ישנן משפחות רבות אשר עוברות לחו"ל לתקופה קצרה או ממושכת ואין להן צורך יותר בריהוט הישן.
  • פינוי של משרד – בעת פינוי משרד, פעמים רבות מחליטים להחליף את הריהוט הישן. זו בהחלט הזדמנות מצוינת להתחדש.
  • שיפוצים או רצון להתחדש – פעמים רבות הבית שלנו עמוס לעייפה ברהיטים ישנים וברצוננו לחדש את העיצוב שלו, לקנות ריהוט חדש ולפנות את החלל.
  • פינוי מחסן – ישנם אנשים אשר מאחסנים רהיטים ישנים במחסן מבלי שימוש ומעוניינים להיפטר מהם ולזכות לשטח אחסון נוסף.

כמובן שאין זה משנה באיזו סיבה מדובר, בכל מקרה בו ברצונכם לפנות תכולה, לרבות ריהוט ישן, אנו הכתובת עבורכם, כך שהאחריות על הפינוי לא תוטל במלואה עליכם. חברת עדי פינויים מעמידה לרשותכם שלל שירותים אשר יקלו עליכם את מלאכת הפינוי ויסייעו לכם להתמודד עם כאלו מצבים בהצלחה יתרה.

פינוי רהיטים

אפשרות לפינוי הרהיטים הישנים בחינם

לא פעם אנשים מנסים להימנע מלשכור את שירותיה של חברה מקצועית, אולם אין ספק כי בכוחנו לעזור לכם בפינוי רהיטים ישנים, לרבות בפינוי תכולת דירה מכל סוג, תוך כדי שנספק לכם שירות אדיב, מאורגן ומקצועי. בדרך זו אינכם צריכים להיות תלויים בחברים או בבני משפחה. אנו נעשה עבורכם הכל מא' עד ת'. לנו יש את כל הכלים והציוד הנחוצים כדי לבצע את עבודת הפינוי, כך שאתם יכולים לנוח על השמרים וליהנות משקט נפשי לכל אורך התהליך.

גם בעת פינוי ריהוט ישן עובדים לפי הספר והחוקים

שביעות רצונכם חשובה לנו, כמו גם איכות העבודה שאנו מציעים. לכן, אנו לא מתפשרים ומבצעים פינוי דירה בצורה החלקה, המקצועית והטובה ביותר. לכל אורך פעילותינו אנו עובדים בכפוף לחוקים העירוניים ובתיאום עם שירותי התברואה וכך יודעים אילו רהיטים ניתן לפנות לתרומה ואילו רהיטים לפנות לאתרי הפסולת המורשים של הרשות המקומית. כך אנו מבטיחים כי לא תקבלו קנס על פינוי ריהוט ישן שלא כדין ונמנעים מפגיעה באיכות חייכם, כמו גם באיכות חייהם של השכנים.

פינוי רהיטים לתרומה

חלק מהשירות שלנו כולל גם פינוי תכולת הבית למטרת תרומה. אחוז מסוים מהרהיטים נתרם או לעמותות או לאדם פרטי לפי השיקול שלנו או לפי דרישות הלקוח. אנו נשמח לתת לכם יד ולהיות שותפים. במידה ואינכם יודעים למי לתרום ונשמח להעניק את הרהיטים למי שזקוק להם ובכך לסייע לכם להתעסק כמה שפחות עם עבודת הפינוי וכמו כן לסייע ולעזור לקהילה בכלל ולנצרכים בפרט כחלק מהשירות שלנו.

פינוי דירה ורהיטים זו משימה למומחים ואנו נשמח לבוא לעזרה. לפרטים נוספים אודות שירותי הפינוי שלנו או להזמנתם, צרו עמנו קשר, כי בשביל זה אנחנו כאן!

או מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת לפינוי הרהיטים:

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה