פינוי דירה בבת ים

לוגו עדי

רוצים לקבל הצעה עבור פינוי דירה בבת ים?
מלאו פרטים:

בכל מצב שבו נוצר צורך לפנות תכולת דירה בבת ים, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית. לא משנה אם זוהי דירה שהתקבלה בירושה ועמוסה בפריטים שמקשים על מכירתה או השכרתה, אם זו דירה של אגרן כפייתי, בית שהתרחשה בו הצפה או שריפה, או כל סיבה אחרת – כמעט כל מי שמנסה לפנות לבד את הנכס מגלה עד מהרה שמדובר במלאכה תובענית הרבה יותר מכפי ששיער. עוד סיבה טובה להזמין שירות פינוי דירה בבת ים היא שהמאמץ הפיזי עלול לגרום לאדם לא מיומן לכאבי גב ופגיעות אחרות. כשהמלאכה מופקדת בידיים מקצועיות נחסכים מכם הטרחה והמאמץ הרב, ובנוסף הדירה תהיה מוכנה לשימוש תוך זמן קצר מאוד.

פינוי דירה בבת ים בתהליך עבודה מסודר ועם שקיפות מלאה

הדגש החשוב ביותר מבחינתנו בכל פינוי דירה בבת ים – וכמובן גם פינוי דירה בראשון לציון, חולון, תל אביב או כל ישוב אחר בו אנו נותנים שירות – הוא שקיפות מוחלטת. עוד ערך שמנחה את השירות שלנו הוא אמינות ללא פשרות, ובנוסף אנחנו זמינות מאוד, כך שכאמור כבר תוך זמן קצר הדירה תהיה ריקה מכל החפצים הלא נחוצים שבה.

כחלק מהשקיפות והאמינות, תהליך הפינוי מתבצע באופן מסודר: תחילה נגיע לנכס כדי לבחון את היקף התכולה שצריך לפנות ואת המצב שלו. לאחר מכן, נוכל לספק לכם הצעת מחיר מדויקת – ואטרקטיבית. בשלב הבא יתבצע הפינוי עצמו, בהתאם ללוח הזמנים שעליו התחייבנו.

אם תוך כדי הפינוי נגלה פריטים שעשויים להיות יקרי ערך עבורכם, הן בהיבט הרגשי והן מבחינה כספית, ניידע אתכם מיד. בהתאם, גם פינוי ירושה מבטיח לכם ראש שקט, ופתרון מוצלח לקושי הנפשי שקיים במקרים רבים לפנות את דירת ההורים או הסבא והסבתא.

פינוי דירה בבת ים
דירה לאחר פינוי בבת ים

אלטיזכן בת ים – הגרסה המודרנית

פעם מי שסיפק שירות פינוי חפצים היה האלטיזכן השכונתי. כשברחוב מסוים עבר אלטיזכן בת ים כולה הייתה שומעת את הקריאות הקולניות שלו, ומן הסתם כל התושבים הכירו את העגלה הרתומה לסוס מותש. השירות שלנו דומה במהות שלו, אבל בגרסה מודרנית ויעילה. ברשותנו ציוד מתקדם לביצוע כל עבודה, כולל פינוי דירה מוזנחת או דירות של אגרנים כפייתיים. הפינוי מתבצע בעזרת מכולה וכלי רכב ייעודיים, והעבודה עצמה מתבצעת בשקט כדי לא להוות מטרד לשכנים.

פינוי דירה בבת ים – אך ורק לאתרים מוסדרים ובלי להפריע לשכנים

ההקפדה על עבודה מסודרת ושקטה – בכל פינוי דירה בבת ים, פינוי דירה בפתח תקווה, בכפר סבא ובעוד ישובים רבים באזור המרכז – מבטיחה אפס חיכוכים וקונפליקטים עם השכנים. הפינוי המהיר מתבצע באופן זהיר מאוד, כדי לא לפגוע בקירות חדר המדרגות או במרחבים משותפים אחרים בבניין, וכמובן לא בדירה עצמה.

התכולה שמוצאת מהנכס שלכם מועברת אך ורק לאתרי פסולת מוסדרים או לאתרי מיחזור מתאימים. כשיש פריטים שעוד ניתן להשתמש בהם, נעביר אותם בהתאם למצבם למשפחות נזקקות שאותן אנחנו מכירות בזכות הניסיון הרב בתחום והקשרים עם רשויות הרווחה המקומיות.

איך נקבעת עלות פינוי דירה או כל נכס אחר בבת ים?

עלות פינוי דירות בבת ים מחושבת על סמך היקף התכולה שיש צורך לפנות מהדירה, ובנוסף על סמך הפריטים בעלי הערך שאתם כבר לא רוצים ואנחנו יכולות למכור. בכל מקרה, הצעות המחיר שלנו הוגנות מאוד, וכשלוקחים בחשבון גם את התועלת הרבה, הן משתלמות במיוחד.

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה