פינוי דירה לאחר מכירה

לוגו עדי

רוצים לקבל הצעה עבור פינוי דירה לאחר מכירה?
מלאו פרטים:

מכירת דירה היא עסקה מורכבת במיוחד. לאחר החתימה על החוזה, ולקראת מסירת המפתחות במועד שנקבע, נוצר במקרים רבים צורך לפנות מהנכס את כל החפצים הלא נחוצים שהצטברו בו במשך השנים. אופציה אחת היא לנסות לפנות הכל בכוחות עצמכם. אופציה שנייה, מומלצת יותר, היא לפנות למומחי פינוי דירה כמונו – ואנחנו נפנה עבורכם את התכולה במהירות, באחריות ובלי שתצטרכו לטרוח. שירות פינוי דירה לאחר מכירה ניתן בכל רחבי הארץ ובמחיר משתלם.

פינוי דירה לאחר מכירה עם אפס טרחה, במינימום זמן ובמקסימום תועלת

זמן הוא משאב יקר ערך עד מאוד בימינו. כשאדם מנסה לפנות בכוחות עצמו נכס – פינוי דירה לאחר מכירה, פינוי חנות ואפילו "רק" מחסן – הוא יגלה עד מהרה שהמלאכה הרבה יותר קשה מכפי שחשב. בהתאם, הוא יידרש להשקיע יותר זמן מכפי שתכנן, ולהתאמץ יותר. בנוסף, פינוי לא מיומן של תכולת דירה מסתיים לעיתים בכאבים של ממש, כשלמשל הרמה של פריט כבד עלולה לגרום לפגיעה בגב.

פינוי דירה לאחר מכירה – תהליך עבודה מדויק ויעיל במיוחד

פינוי דירה לאחר מכירה עם עדי פינויים מתבצע על בסיס תהליך עבודה מסודר ויעיל מאוד. אחרי יותר מ-15 שנים בתחום, ועם ידע שעובר במשפחה מדור לדור, אנחנו יודעים לתכנן נכון פינוי תכולת דירה שנמכרה, לבנות לו"ז מדויק כך שתוכלו לסמוך עלינו גם כשמועד המסירה מתקרב ואתם כמובן מבקשים להימנע מהפרת חוזה, ליישם את התוכנית ביעילות – ואפילו לקנות מכם פריטים בעלי ערך כספי במחיר הוגן.

או מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת לפינוי המשרד:
פינוי דירה לאחר מכירה בזול

הצעת מחיר אטרקטיבית לפינוי דירה לאחר מכירה

כדי שנוכל לספק לכם הצעת מחיר מותאמת אישית אליכם ואל הדירה שמכרתם, נגיע אל הנכס, כמובן במועד נוח מבחינתכם. אחרי שנבחן את היקף התכולה שיש לפנות ואת שאר הפרטים הרלוונטיים (מיקום הדירה, נגישות, צורך לפרק פריטים מסוימים ועוד), נגיש לכם הצעה מסודרת שכוללת גם תמחור אטרקטיבי וגם לו"ז מפורט והתחייבות לסיום העבודה בהתאם לדדליין שלכם. תוך כדי התהליך תוכלו לקבל מאיתנו גם ייעוץ בחינם, כך שבכל מקרה כדאי להזמין אותנו להערכת מצב.

פינוי אחראי של כל פריט ליעד הנכונה עבורו

במהלך פינוי דירות – וגם פינוי משרדים, חנויות וכו' – מוצאים מהנכס חפצים רבים מסוגים שונים. אנחנו מקפידים להעביר את כל התכולה אך ורק וליעדים מתאימים. ציוד שעשוי להועיל לאחרים נקנה מכם או שנעביר כתרומה למשפחות נזקקות, ואת מה שאין בו כבר תועלת נפנה לאתרי פסולת או מחזור מתאימים. בדרך זו, פינוי דירה לאחר מכירה לא גורם נזק לסביבה ואפילו עשוי להועיל לבני אדם נוספים ולא "רק" לכם.

פינוי דירה לאחר מכירה עם אמינות ללא פשרות

פינוי דירה לאחר מכירה, ובפרט פינוי ירושות, מוביל לפעמים לגילוי פריטים שלא ידעתם על קיומם או ששכחתם מהם. במקרים אלה באה לידי ביטוי האמינות שלנו, שמהווה את אחד מערכי היסוד של עדי פינויים – אנחנו ניידע אתכם מיד ונמתין להנחיות שלכם לגבי כל פריט ופריט. האמינות והאחריות שלנו באות לידי ביטוי גם באופן ההתנהלות – אנחנו עובדים בזהירות רבה כך שאתם יכולים לדעת בוודאות שלא ייגרם נזק לקירות ומשקופים בדירה וגם לא לחדר המדרגות או מרחבים אחרים בבניין המשותף.

פינוי דירה לאחר מכירה – בזמינות גבוהה ובכל רחבי הארץ

כל השירותים של עדי פינויים, לרבות פינוי תכולת דירה לאחר המכירה שלה, ניתנים בזמינות גבוהה – כך שגם אם נתקעתם עם תכולה מיותרת ומועד המסירה קרוב מאוד, יש לנו פתרון עבורכם.

כמו כן, השירות ניתן בפריסה ארצית רחבה. בהתאם, אנחנו הכתובת לכל מי שמחפש שירות פינוי דירה בתל אביב, בגבעתיים, בירושלים, בחיפה, בראשון לציון ועוד. עברו לרשימת איזורי השירות שלנו כדי לראות את כל המקומות שבהם אנחנו עוזרים לפנות תכולת דירה.

או מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת לפינוי המשרד:

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה