כיצד לבצע פינוי דירה בשלבים נכונים?

כיצד לבצע פינוי דירה בשלבים נכונים?
תפריט ניווט

בכדי לפנות כל דירה באופן חכם ולהימנע מהוצאות מיותרות, חשוב להקפיד על מספר שלבים בסיסיים. מומלץ לקחת את הכל החפצים שאתם רוצים טרם קוראים למפני דירות, לארוז את המוצרים בקפידה ולדאוג לשינוע עדין של כל החפצים השבירים אותם לקחתם. כך, שאם אתם עומדים לפנות את הדירה שלכם בקרוב וזקוקים לכמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת באופן מקצועי – זו הכתבה בשבילכם.

התחילו עם המחסן

פינוי מחסן הוא ללא ספק אחד השלבים הראשונים בכל פינוי של דירה. חשוב לזכור שפינוי מחסן כולל את ריקונו של הבוידעם, עליית הגג וחדר האחסון המשותף שנמצא בכל בניין. עבדו בזהירות עם כפפות, נעליים מתאימות ואפילו קסדה – אי אפשר לדעת איזה "חבר" מחכה לנו במקומות האלה ואיזה חפץ חד או כבד שיכול לפגוע בנו מסתתר.

סקרו את תכולת הדירה

לאחר שהסתיים שלב פינוי המחסן, אפשר להחליט אודות סוג הפינוי הדרוש לכם. חשוב לסקור את כל התכולה העומדת לרשותכם ולשים לב אילו פריטים אתם מעוניינים להשאיר ומאילו פריטים אתם מעוניינים להיפטר. מומלץ לשמור על חפצים בעלי ערך סנטימנטלי או כלכלי, ולהיפטר מחפצים שכבר לא רלוונטיים בעבורכם.

ארזו את המוצרים הרגישים

שלב זה הוא החלק הרגיש ביותר בכל תהליך של פינוי תכולת דירה והוא מצריך שימוש בחומרי אריזה איכותיים. מומלץ להעניק תשומת לב לצלחות החרסינה ולכוסות הזכוכית, ולעטוף את כל המוצרים השבירים בנייר פצפצים איכותי. חשוב גם להדביק על כל קופסא שנושאת מוצרים כאלו מדבקה עם הכיתוב: "שביר". כך, תימנעו מנזקים שעלולים להיווצר במהלך הפינוי.

פנו את תכולת הדירה בשלבים

מכיוון שכל פינוי תכולת דירה מהווה עניין לוגיסטי של ממש, מומלץ לערוך אותו בשלבים. ניתן לפנות את תכולת הדירה ברכבים פרטיים, אולם מומלץ לשכור לשם כך מכונית תובלה. אפשרות נוספת היא כמובן לשכור את שירותיה של חברת פינוי דירה מקצועית. באופן זה תוכלו לפנות את כל הדירה בתוך זמן קצר וליהנות משירות של פינוי הדירה – ללא כל עלות או השקעה מצדכם.

מסרו את החפצים שנשארו לתרומה

אם סיימתם עם פינוי הדירה אך נותרו עדיין כמה חפצים שאין להם כל ערך כלכלי, זה הזמן למסור אותם למי שבאמת צריך אותם. יש מגוון של עמותות אשר ישמחו לקבל רהיטים ומוצרי חשמל שונים, ואף יגיעו לביתכם בכדי לקחת אותם. בחברת עדי פינויים אנו מקפידים על תרומה לקהילה ודואגים שהחפצים הישנים שלכם יימסרו לעמותות וארגונים חברתיים.

עצבו מחדש את הבית

פיניתם את כל החפצים שמהם רציתם להיפטר? זה בדיוק הזמן לבצע עיצוב מחדש של הבית. קנו רהיטים חדשים, שקלו להחליף את הריצוף, צבעו את הדירה, הוסיפו טפטים במינון הנכון לחדרי הבית השונים וכך תיהנו מבית חדש ומאווירה מרעננת, ללא השקעה כספית גדולה במיוחד. רוצים לקבל טיפים נוספים לעיצוב הבית לאחר פינוי הדירה? מידע נוסף וטיפים מעולים תמצאו בבלוג הזה לעיצוב פנים.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה