פינוי דירה עקב מעבר לדיור מוגן או בית אבות

תפריט ניווט

עד לפני מספר שנים, העדיפו קשישים רבים להמשיך ולהתגורר באותה דירה גם בזקנתם לאחר היציאה לפנסייה. עם העלייה בתוחלת החיים ואיכותם, כמו גם העלייה במודעות לקיומם של חיים גם לאחר היציאה לפנסיה, הלך והתפתח בעולם המודרני וגם בישראל הדיור המוגן. יותר ויותר אנשים מעדיפים לעבור ולגור בבית אבות יוקרתי או מבנה של דיור מוגן למשך גיל הזהב.

לעיתים, המעבר לדיור בבית אבות או דיור מוגן צופן בחובו אי נעימות רבה.

הקושי להיפרד מהבית ומהסביבה המוכרת והמעבר למקום חדש יכולים לערער את העובר. לצד היתרונות הרבים במעבר לדיור מוגן, כמו השגחה רפואית צמודה ומגוון רחב של פעילויות חברתיות, ישנו חשש אמיתי מהעתיד לבוא.

511dsa

למעבר לדיור מוגן יש גם צד הטכני – כל מעבר דורש גם פינוי של תכולת הדירה הישנה. פינוי עקב מעבר לדיור מוגן או בית אבות הוא לא נטל שהקשיש ומשפחתו צריכים לשאת לבד! כיום ניתן למצוא לא מעט אנשי מקצוע אשר ישמחו לספק שירותים של פינוי למי שיפנה אליהם. אפשר למצוא כיום גם לא מעט שיתופי פעולה בין חברות המציעות שירותי פינוי לבין ההנהלות של מבני דיור מוגן ובית אבות

פינוי הנכס הישן נדרש פעמים רבות גם בשל העובדה שיש צורך למכור או להשכיר אותו כדי לממן את המעבר המתוכנן. יש גם לתת את הדעת לגודל יחידת הדיור החדשה. לרוב, יחידות הדיור בדיור מוגן ובתי אבות הן קטנות יותר מאשר הדירה ממנו עוברים. במקרים אלו יש צורך להחליט מה לוקחים, מה משאירים ומה אפשר לזרוק או למכור.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה