פינוי דירה – איך עושים זאת נכון?

פינוי דירה – איך עושים זאת נכון?
תפריט ניווט

פינוי איכותי של הדירה שלכם מהווה את הצעד הבסיסי ביותר לפני כל מעבר. חשוב לאחסן את הפריטים החשובים, לזרוק את החפצים המיותרים ולמסור את אלו שעדיין במצב טוב. אז כדי לעזור לכם לבצע את העבודה כהלכה, קיבצנו את מיטב הטיפים מבית המומחים של  חברת עדי פינויים.

התחילו בפינוי הרהיטים הישנים

פינוי רהיטים ישנים נחשב לצעד הראשון והחשוב ביותר בכל התהליך. כדאי להיפטר תחילה מארונות העץ שאינכם מתכננים לקחת איתכם ולזרוק את המזנונים אשר מעמיסים על הסלון. באופן זה תוכלו ליהנות מחלל רב ולמיין באופן יעיל את כל הדברים אשר היו מאוחסנים בהם. במידה והרהיטים כבדים מדי, שקלו לבקש עזרה מחברים או להזמין את חברתנו לביצוע העבודה.

המשיכו במיון החפצים באופן חכם

חשוב לבצע מיון יסודי של כל החפצים האישיים שלכם ולהשאיר אך ורק את החפצים שאתם משתמשים בהם על בסיס קבוע. במידה ומדובר על פינוי עזבונות, כלומר חפצים אשר קיבלתם בירושה ואתם לא יודעים מה לעשות איתם, הרי ששווה למסור אותם למשפחה הקרובה. אם אף אחד לא מעוניין בהם, תמיד אפשר למכור אותם וליהנות מתמורה מלאה עבור השווי שלהם.

ארזו את כל הפריטים בעזרת ארגזי קרטון עבים

אחרי שמיינתם את החפצים, חשוב לארוז אותם באופן איכותי. אספו כמה ארגזי קרטון והשתמשו בהם לאחסן את הפריטים שאתם מעוניינים לשמור. כדאי לכתוב על כל ארגז מה הוא מכיל ולהיעזר במדבקות ייעודיות לשם כך. אגב, גם את החפצים שאתם משליכים חייב לארוז באופן איכותי. כך, ניתן להוריד אותם לאשפה באופן מרוכז ולחסוך הרבה עבודה בהמשך הדרך.

השליכו את החפצים המיותרים – רק בימים המותרים

משום שהשלכה בלתי מבוקרת של האשפה שלכם עלולה להסתיים בקנס,  בדקו היכן ניתן להשליך את האשפה ובאילו ימים היא נאספת. צלצלו למוקד העירוני של העיר שלכם ובררו אודות הדרכים החוקיות שבהם ניתן להיפטר מהחפצים המיותרים. עד שיגיע המועד המיוחל, ניתן לפנות את החפצים השונים ולאחסן אותם במקלט או במחסן של הבניין.

לסיכום, פינוי איכותי של הדירה שלכם איננו תהליך פשוט, אך הוא בהחלט ניתן לביצוע. חשוב לזרוק את הרהיטים הישנים, לפנות את העזבונות ולהשאיר רק את הדברים שבאמת חשובים. במידה ואתם מרגישים שהתהליך קשה בעבורכם ואתם זקוקים לעזרה, פנו אל חברתנו. אנו מספקים שירות של פינוי דירה בתל אביב ובמרכז וגם בחיפה וצפון הארץ.

רוצים לדעת מה חשוב לבדוק לפני פינוי תכולת דירה? קראו את המאמר הבא >>

לפרטים נוספים – צרו קשר כעת >>

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה