פינוי ירושות

לוגו עדי

רוצים לקבל הצעה עבור פינוי עזבונות?
מלאו פרטים:

לאחר פטירת אדם אהוב או לאחר לכתו לבית אבות מגיע הרגע בו צריך להתעסק בירושה, בעיזבון, אותו הותיר אותו אדם הקרוב לליבכם. אנשים רבים אינם בטוחים מה לעשות עם כל הציוד שנותר מאחור, האם לזרוק אותו לפח או לחלופין לתרום אותו. במקרים כאלה, חברת עדי פינויים דואגת לספק ללקוחותיה שירות פינוי ירושות בחינם, תוך שימת דגש על יחס אדיב ואמין לכול לקוח.

לאחר שלקחתם את כל הפריטים שהציפו בכם זיכרונות ילדות והיה להם ערך סנטימנטלי בעבורכם ערך, הגיע הזמן לפנות לחברה מקצועית של פינוי ירושות ועיזבונות. אנו נגיע לביתכם ונדאג לפנות את החפצים שנשארו מאחור, חפצים אשר לא ישמשו יותר את בני המשפחה: בגדים, חפצי אומנות, כלי מטבח, תמונות, פרטי ריהוט ועוד.
במקרים רבים, אנו מבצעים גם קניית ירושות, תלוי כמובן בפריטים המפונים.

פינוי ירושה הינו הליך רגיש

אנו יודעים שפינוי ירושות הנו הליך רגיש וקשה מאוד, בו עליכם לפנות את כל מה שקרוביכם הותירו אחריהם. לכן, חשוב לנו לעבוד בצורה אחראית, מקצועית ומסודרת. עדי פינויים מתחייבים בסוף תהליך של פינוי ירושה, להותיר לכם בית ריק ונקי.

תמונה של פינוי עזבונות

פינוי עזבונות – למה זה חשוב?

מעוניינים להשכיר או למכור את הנכס שברשותכם?
הליך של פינוי ירושה או פינוי עזבונות מתבצע כאשר יורשים אשר ברשותם נכס , אותו קיבלו בירושה או באופן אחר, מלא בציוד אשר לא ניתן לעשות בו שימוש. כאשר הבית מלא בציוד, לא ניתן להשכירו או למכור אותו, במקרה כזה, יש להיעזר בשירותיה של חברת פינוי ירושות מקצועית שתעשה זאת ברגישות ובמקצועיות רבה. עדי פינויים הנה החברה היחידה בשוק שמבצעת קניית ירושות ועזבונות.

פינוי ירושה לתרומה – עוזרים למי שבאמת צריך

בנוסף, חשוב להדגיש כי הפריטים מהליך פינוי הירושה שהחל, עוברים מיון וניקוי וחלק גדול מתוכם עובר למוסדות תרומה ולמשפחות נזקקות. ברשותנו מאגר חסוי וגדול אשר התחיל בתור רשימה "מכולת", בה היינו נותנים עזרה לכל אשר היינו יכולים. אט אט השמועה התפשטה ופרשה כנפיים וכך גדלה הרשימה, אשר היום נקראת מאגר הצדקה שלנו.

פינוי ירושות נעשה בחינם ברוב המקרים – היכן בכל זאת נמצאת הפרנסה שלנו?

הפרנסה שלנו, בהליך פינוי ירושה, תלויה ברובה בפריטים השונים הנופלים מעת לעת, בפינויים אותם אנו מבצעים. הפריטים הללו נמכרים בשווקי פשפשים או נכנסים לתוך חנות היד השנייה שלנו. פריטים שונים כגון מוצרי חשמל, בגדים, רהיטים, ולעיתים גם "פיציפקעס" למיניהם, בזכותם אנו מכסים את הוצאות הפינוי ומרוויחים את לחמנו בכבוד.

אנחנו מבטיחים להיות זמינים בכל חלקי הארץ, בכל שעה, בכל יום, ולספק את העבודה המהירה, היעילה והטובה ביותר בתחום. לצד מקצועיות מוחלטת ויחס אדיב, לא תמצאו טוב יותר מעדי פינויים.

אז למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר עוד היום!

או השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר לפינוי ירושה:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא פינוי ירושות:

איך עובד תהליך פינוי ירושות איתכם?

לאחר שיחת היכרות ראשונית, צוות מטעמנו יגיע לבחון את הדירה אותה יש לפנות ויגיש הצעת מחיר. במידה ותבחרו להתקדם בתהליך איתנו, נקבע מועד, נעמוד בזמנים שנקבעו ונפנה את הדירה.

מהם האיזורים בארץ בהם אתם נותנים שירות?

אנחנו נותנים שירות מחיפה בצפון ועד באר שבע בדרום. במקרים של פינויים גדולים, ישנה אפשרות שנגיע גם צפונה/דרומה מכך. פנו אלינו לקבלת הצעה.

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה