איך נתמודד עם פינוי ירושות בצורה נכונה?

איך נתמודד עם פינוי ירושות בצורה נכונה?
תפריט ניווט

זה תמיד עצוב כשאדם הקרוב אלינו עובר לעולם שכולו טוב. המציאות מוכיחה כי גם במצבים האלה אנחנו חייבים לחזור לשגרה מהר ככל האפשר. תרחיש הגיוני הוא זה בו האדם המנוח משאיר דירה לירושה. אתם נכנסים אליה, סוקרים אותה ומבינים שלמרות הערך הרגשי, לפריטים רבים בדירה כבר אין שימוש. חשוב להדגיש כי באמצעות חברה מקצועית הפועלת בתחום, משימת הפינוי של הפריטים הופכת לפשוטה פי כמה.

על המורכבות של פינוי ירושות

להליך של הוצאת הפריטים שאינם חיוניים מתוך דירה קוראים פינוי ירושה, והוא מבוסס על מספר שלבים. ראשית, יש למיין את התכולה: ניתן לעשות זאת על פי סוג הפריטים, אם כי מומלץ למיין על פי הייעוד של כל אחד מהפריטים. יש כאלה שמעוניינים להשאיר, אך יש כאלה שכבר בלויים כך שאין ברירה אלא להעביר אותם לאתרי ההטמנה או המיחזור. אפשרויות אחרות שעשויות להישקל בעת הליך פינוי הירושות הן מכירה של הפריטים, מה שמצריך הרבה זמן פנוי להראות כל פריט בנפרד ולחכות בכל פעם ללקוח אחר. על מנת לקבל את ההחלטה חשוב לבחון את הערך הראשוני של הפריט, המצב הפיזי שלו, השימושים שניתן לעשות בו בנקודת הזמן הנוכחית ועוד.

התמונה הופכת למורכבת יותר כאשר לוקחים בחשבון שייתכן מאד שפריטים מסוימים יהיו גדולים וכבדים, מה שמצריך ציוד מיוחד על מנת להעביר אותם (החל ממשאית הובלה ועד למנוף הרמה). נדרש ידע לגבי המקומות הספציפיים אליהם ניתן לשנע את הפריטים, מה שאין לאדם הממוצע. בנוסף, לא ניתן להתעלם מההיבט הרגשי, שלא פשוט אף פעם: סביר מאד להניח שלחלק מהפריטים יהיה ערך רגשי עבורכם, כאשר הם מאגדים בתוכם לא מעט זכרונות מהאדם שאהבתם.

הפתרון: חברה מקצועית בתחום

במצב הדברים הזה, ההמלצה המועילה ביותר שניתן להעניק לכם היא להיעזר בשירותיה של חברה המתמחה בפינוי דירות, כולל דירות שהתקבלו בירושה. החברה מלווה את בעלי הדירה החדשים לכל אורך הדרך, הערכה והצעה בחינם וללא כל התחייבות, פינוי כל תכולת הדירה, הטמנת הפסולת באתר מורשה, טאטואי הבית וכל אזור העבודה, מדרגות מעלית ולובי הבניין. בדרך זו יכולים בעלי הדירה לחסוך מאמצים רבים, או אפילו להפוך את מלאכת הפינוי לאפשרית
שלרוב לא מהווה שיקול. בנוסף, יש חברות אשר מבצעות פינוי דירות בחינם, וזאת בתמורה לכך שהפריטים השונים יעברו להיות בחזקתן.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה