צנצנת הדבש שלי

צנצנת דבש עתיקה
תפריט ניווט

לכל תכולה הבקשה שלה, בכל פעם בקשה אחרת ,לפעמים כלק מהפינוי לפעמים כבקשה אישית , את הבקשות האישיות אנחנו הכי אוהבות , בכל פעם למצוא בערימה של חפצים, בתכולה שנאגרה ונשמרה שנים רבות למצוא את זיכרון הילדות שהתקשו למצוא לבדם.

הפעם פינוי הדירה מתבצע בגבעתיים, תכולת דירה רגילה לחלוטין אבל עם רגש סנטימנטלי עצום.

יואב, בנם של יצחק ופרידה ז"ל, צריך לפנות את דירת הוריו. הדירה סגורה למעלה משלוש שנים ובכל פעם שהיה מגיע לשם להתחיל את תהליך הפינוי, היה נקלע לקשים רגשיים ולא היה מסוגל לעשות דבר מלבד להסתכל באלבומי התמונות, להתגעגע ולבכות .

ביום שגרתי, כך מספר לנו יואב , פנתה אליו מזכירתו שיודעת על דירת הוריו והקושי לבצע בה פינוי ולהשמיש את הנכס , נתקלה בפרסומת של פינוי דירות והחליטה לבדוק במה מדובר. היא נכנסת לגוגל והקלידה :" פינוי דירות", קראה אודות כך באתרים שונים, ושמחה להודיע ליואב שמצאה את הפתרון המושלם בעבורו.

היא נגישת ומספרת לו אודות פינוי דירה ע"י חברה מקצועית ומכוונת אותו לכמה אתרים שאהבה במיוחד.

יואב מחליט לעשות שיעורי בית ונכנס להסתכל בעצמו, הוא קורא בקפידה כל מאמר ומחליט שייעזר בחברה מקצועית.

יואב קורא אודותינו ומחליט שאנחנו הפתרון המושלם בעבורו – שתי נשים יחידות בתחום שעבודתן נעשית ברגישות לחפצים, מקפידה לשמור על מסמכים ואלבומי תמונות עבורכם, ממחזרת ותורמת , עושה כל מה שחלם לעשות בעצמו אך לא היה מסוגל לכך.

וכך מגיע שיחת הטלפון מיואב , אנו קובעים להיפגש ולתת לו הצעת פינוי לתכולה .

אז איך הליך הפינוי התבצע בפועל?

הגענו, אמרנו שלום, לחצנו ידיים, הסתכלנו על התכולה והסברנו לו על תהליך פינוי דירה. לבינתיים, יואב בחן והתרשם מאיתנו.

לאחר הסתכלות ראשונית , נתנו ליואב את הצעתנו, מבלי לחשוב הוא אמר :"העבודה שלכן, התרשמתי מאוד ממה שכתוב באתר" , סיפר לנו את הקושי הרגשי שלו עם תכולת הוריו ושאל אם הוא יכול לא להיות נוכח בזמן הפינוי, הסברנו לו שלרוב זה מה שקורה בכל הדירות , לאחר סגירת העבודה אנשים משאירים לנו מפתח וכשעה לפני מועד סיום הפינוי אנו מתקשרים לומר להם שעבודתנו מסתיימת עוד שעה והם יוכלו להגיע ולראות שהכל נעשה לשביעות רצונם. זה היה בשבילו כמו כפפה ליד, בדיוק כל מה שרצה.

צנצנת דבש עתיקה

מציאת פריטים בעלי רגש סנטימנטלי היא תמיד אירוע מרגש

רגע לפני צאתנו מהדירה , פונה אלינו יואב בבקשה מיוחדת  הוא פותח אלבום תמונות ומראה לנו באחת התמונות צנצנת דבש אותה הכין עם אביו שהיה בן 11.

יואב:" אני לא יודע מה הסיכויים שהם שמרו אותה , בדרך כלל הם שמרו הכל , אם תתקלו בה אשמח לקבל אותה ".

כמובן שנענינו בחיוב ובחיוך , זה חלק מהכיף שלנו בעבודה – לגרום ללקוחות לחייך.

הגענו מוקדם בבוקר צוות מצומצם שאחראי על ביצוע אריזות ומיונים , ולאחר מכן מגיע צוות הסבלים.

במהלך האריזות והמיונים נמצאה צנצנת הדבש עטופה וסגורה היטב בתוך קרטון קטן, ללא הבקשה של יואב החפצים אינם עוברים מיון כזה פרטני, הבקשה שלו הציבה לנו מטרה למצוא את צנצנת הדבש ולשמח אותו.

הצנצנת נמצאה אך צבעה שחור ולא כפי שבתמונה , לא היינו בטוחות שזוהי הצנצנת הנכונה ולכן הנחנו אותה בצד על פינת האוכל לצד החפצים האישיים שלנו ובקבוקי השתייה .

יצאנו להפסקה , שעת צהריים והפינוי עומד להסתיים והצנצנת כפי שראינו בתמונה טרם נמצאה , כוס המים נשפכה לי על השולחן והמים נגעו בצנצנת וצבעם התחלף לצבע שחור. כך הבנו שהצבע שעל הצנצנת כנראה התקבל מהבדים שעטפו אותה , קמנו מתרגשות לכיור שטפנו אותה בזרם המים והצבע השחור ירד , הנה הצנצנת שיואב רוצה.

יואב הגיע בסוף הפינוי , כאשר הבית ריק ונקי , הוא נכנס לבית, הסתכל עליו ואמר :" אני נושם לרווחה, אבן ירדה מליבי , קל יותר לראות את זה אחרי, קשה לעשות את זה לבד, תודה על עבודה יוצאת מן הכלל ", לחץ את ידנו ובירך אותנו לשלום.

" רגע יואב, מבינות את ההתרגשות שלך , שכחת את הבקשה שלך, הנה צנצנת הדבש".

נרגש, שמח, מאושר ומחויך – כך הסתיים לו עוד פינוי דירה , עם זיכרון מתוק וחיוך.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה