קניית תכולת דירה בתקופת הקורונה – מי קונה והאם זה שווה?

תפריט ניווט

תקופת הקורונה מחייבת את כולנו בהתנהלות שונה מהרגיל. מצד אחד אנחנו נדרשים לצמצם את האינטראקציות שלנו עם הסביבה, ומצד שני יש גם לא מעט פעולות שממש לא כדאי לדחות. פינוי תכולה הוא אחת הפעולות שממשיכות להתבצע באופן סדיר גם כשהחיים עצמם ממש לא מתנהלים באופן שגרתי – כמובן תחת ההנחיות של משרד הבריאות ותוך שמירה קפדנית על אמצעי הזהירות החיוניים (מסכות, שמירת מרחק פיזי, הקפדה על היגיינה וכו').

עבור מי שלמשל קיבל בית בירושה והוא מעוניין להשמיש אותו – כדי למכור את הנכס, להשכיר אותו או לגור בו בעצמו – שירות פינוי דירות הוא כמובן שירות חיוני מאוד. גם במקרים שבהם הצטברו חפצים רבים שאין בהם תועלת אמיתית בדירה, כדאי לפנות את התכולה המיותרת וכך לשדרג את איכות החיים (מה גם שבתקופה הנוכחית אנחנו נמצאים בבית הרבה יותר זמן מהרגיל, וכדאי לוודא שהוא לא עמוס יתר על המידה).

למי למכור את תכולת הדירה?

בעבר מי שרצה לפנות מדירתו פריטים מיותרים המתין עד לקריאה המוכרת (לפחות לדורות הקודמים) "אלטע זאכן!". פירוש המונח הוא "דברים ישנים", ביידיש, והמבוגרים שבינינו עוד זוכרים את הרוכל החביב שהסתובב בשכונה עם עגלה שנגררת ע"י סוס. אותו רוכל שנהג לקרוא בקול גדול "אלטע זאכן" אסף את החפצים שאנשים כבר לא רצו אצלם בבתים – לרוב תמורת תשלום סמלי. בהמשך העגלה עם הסוס פינתה את מקומה לטנדר (שכן סוסים מן הסתם לא נועדו לבצע עבודה כזו) – והיום יש כבר אופציה מתקדמת הרבה יותר: חברה שהמומחיות שלה היא פינוי תכולת דירה.

היתרון הגדול של עבודה מול חברה מקצועית ו-ותיקה הוא האפשרות להשלים תוך זמן קצר, ביעילות גבוהה ובבטחה, גם פינוי של תכולה בהיקף משמעותי.

כיצד נקבע מחיר התכולה של הדירה שלכם?

מכירת תכולת דירה לחברה אמינה מספקת תועלת כפולה: גם פינוי הנכס כך שהוא יהיה ראוי למגורים בהתאם לסטנדרטים של היום, וגם תמורה כספית עבור כל החפצים.

מחיר התכולה נקבע לפי סוג הפריטים שיש בדירה. לרוב החפצים בעלי הערך הכספי הם רהיטים תקינים, מכשירי חשמל שמישים, אוספים מעניינים, חפצי נוי ובפרט אם הם ייחודיים, יודאיקה (פמוטים וכו') ויש עוד פריטים ששווים כסף. נציג החברה יעבור אתכם על כל התכולה, כאמור תוך שמירה על ההנחיות הבריאותיות של תקופת הקורונה, ויספק הצעת מחיר בשקיפות מלאה.

היתרונות הנוספים של פינוי תכולת הדירה ע"י חברה מקצועית

ברוב רובם של המקרים תכולת הדירה כוללת גם פריטים שאין ברירה אלא להשליך. חשוב לדעת שלא כל חפץ אפשר לזרוק לפח האשפה, ובנוסף הרשויות המקומיות לא מתירות הנחת פסולת מסוגים שונים ברחוב, בוודאי שלא בלי בקשה מסודרת מראש. העלות של פינוי הפריטים המיותרים לאתרי הפסולת ו/או המחזור הרלוונטיים עלולה להיות גבוהה למדי אם תנסו לעשות זאת בעצמכם – בעיקר מבחינת הזמן הדרוש לכך, מה גם שאנחנו בתקופה שבה כדאי להמעיט באינטראקציות לא הכרחיות. עוד כדאי לקחת בחשבון כי פינוי לא מיומן של פריטים גדולים ו/או כבדים עלול לגרום נזק לדירה, לבניין המשותף ואפילו לכם, ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא הפקדת המלאכה בידיים מקצועיות.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה