פינוי מקלט בדרך יעילה

פינוי מקלט בדרך יעילה
תפריט ניווט

מקלט מאפשר לשהות בו כמה שעות או כמה ימים במקרי מלחמה, נפילת טילים ובמהלך מבצעים שונים. יש לציין כי בשנים האחרונות הוכחה מעל לכל ספק נחיצותו של המקלט כמקום בטוח ומציל חיים, במיוחד לאור ריבוי נפילות הטילים במרבית האזורים בארץ. מאחר ושכנים רבים חושבים כי המקלט הוא מחסן העומד לשירותם, ולעיתים הם כבר לא מתגוררים יותר בבניין אך השאירו חפצים ישנים במקלט מומלץ לקרוא לחברת פינוי מקצועית ומנוסה וזו תפנה את כל הפריטים מהמקלט ותבצע ניקיון יסודי הכולל חיטוי ופעולות תחזוקה נוספות כך שהמקלט יוכל לשרת אתכם נאמנה בעת הצורך.

כיצד לפנות את המקלט מחפצים מיותרים?

כדי לפנות את המקלט ולהכין אותו לעת חירום ניתן לקבוע מועד המתאים לכל הדיירים ולהתארגן יחדיו לפינוי החפצים מהמקלט. עם זאת, מדובר במשימה פיסית לא פשוטה העלולה להסב לכם נזקים בריאותיים וכאבי גב לכן עדיף לקרוא לחברת פינוי מקצועית וזו תפנה את החפצים מהמקלט תוך מספר שעות. כדאי לדעת כי בהתאם לתקנות ולחוקי העזר העירוניים לא ניתן להשליך לרחוב סתם כך רהיטים ישנים, מוצרי חשמל מקולקלים כמו מקרר, חפצים ישנים וחלודים כמו אופניים וכל פריט אחר. את החפצים הישנים והפסולת שמפנים מהמקלט יש לפנות באמצעות רכב פינוי לאתרי אשפה מורשים, אחרת מסתכנים בקנס גבוה מפקחי הרשות המקומית. מידע נוסף בנוגע למה שאומר החוק בכל הקשור לפינוי רהיטים ישנים ופסולת תוכלו למצוא כאן.

חברת מקצועית לפינוי מקלטים

חברה מקצועית ומנוסה לפינוי מקלטים שולחת צוות מיומן וחזק עם ציוד מקצועי וכלי עבודה הנדרשים לפינוי יעיל. הצוות מתחיל במיון החפצים שיש לפנות מהמקלט והפרדת מוצרים שניתן למחזר, ורק לאחר מכן מפנים את כל החפצים במיומנות גבוהה וללא גרימת נזקים לרכוש הציבורי בלובי ובחדרי המדרגות. החברה מציבה מכולת פינוי או מגיעה עם משאית לפינוי פסולת ולכן אינה משליכה את החפצים לרחוב וגורמת לחסימת המדרכה. לאחר פינוי המקלט מבצע הצוות המיומן ניקיון יסודי הכולל חיטוי כלים סניטריים ובמידת הצורך מבצעים הדברה נגד מזיקים שונים ושיפוצים קלים כמו צבע, איטום ותיקון סדקים בקירות.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה