פינוי בבת ים

פינוי בבת ים
תפריט ניווט

לאחרונה התקשרה אלי רינה חיימון, וסיפרה שברחוב העצמאות בבת ים ישנה דירה של אמה שלה שנפטרה לפני 3 שנים ועד היום לא היה לה או לאחיה את האומץ לפנות את תכולת הדירה שבה היא חיה.
עצם השארת הבית והמצב הקיים כפי שהיה נתן להם תחושה כאילו היא עדיין שם, עדיין בחיים.
במשך כל השלוש שנים אף אחד מהם לא העז להיכנס לדירה, הארנונה הלכה ושולמה כל חודש בחודשו, שנה אחרי שנה.
עד שהגיע היום שבו הם החליטו שדי, די לשלם ארנונה על בית שסתם עומד, די להחזיק את הבית ככה, הם הלכו לדירה לקחו מה שהיה בעל ערך סנטימנטאלי עבורם, נכנסו לגוגל וחיפשו פינוי דירה, ושם פנו לכמה אנשי מקצוע בתחום פינוי דירה, כולם הגיעו וראו, חלק החליטו שאינם מפנים כי אין בדירה הרבה דברים סחירים וחלק ביקשו כסף עבור הפינוי. לכולם אמרה רינה שתחזור אליהם, שהיא בוחנת הצעות כרגע – לגיטימי.

מתוך מגוון מפני דירות שהיו בגוגל, הייתי גם אני. הגעתי לבצע פינוי דירה בבת ים לדירת אמה של רינה, וסגרנו פינוי של אחד מול אחד משמע אני מפנה חינם תמורת התכולה.
נכון שלא היו שם הרבה דברים סחירים, גם לא היו שם דברים שניתן לתרום אותם, עקב כך שהבית היה סגור 3 שנים הצטבר עש בארונות הבגדים, כך שאת כל הבגדים אפילו לא תרמנו פשוט פינינו לאתר פסולת, המון כלים התמלאו אבק שלא היה ניתן כבר להסירו, היו רהיטים שנאלצנו לזרוק כי השנים שבהם הם היו סגורים הרסו אותם.

אך למרות הכל אין תכולה שאין בה כלום, תמיד ניתן למצוא כמה פריטים סחירים שניתן להוציא את העלויות ולהרוויח את פת הלחם שלנו בכבוד, וזה מה שאנחנו מחפשים להרוויח את פת הלחם שלנו בכבוד לא להתעשר מזה.
את הפינוי התחלנו ב-8 וחצי בבוקר, אני, השותף שלי ושני פועלים. בשעה 3 סיימנו אותו בהצלחה, רוקנו את המשאית לאתר פסולת מורשה ועוד חצי משאית, עם דברים סחירים עבורנו.
בשורה תחתונה רינה יצאה מרוצה מאוד, קיבלה בית ריק ונקי וניתן לראות את המלצתה באתר שלנו.

עדי.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה