מומחה פינוי דירה או מוביל – מצא את ההבדלים

מומחה פינוי דירה או מוביל - מצא את ההבדלים
תפריט ניווט

פינוי דירה והובלת דירה אלו הם שני דברים שונים. מה ההבדלים ביניהם? וכיצד הם באים לכדי ביטוי? אם אינכם יודעים את התשובה, המאמר הבא עבורכם.

מהו תפקידו של מוביל?

אם עברתם דירה מתישהו במהלך חייכם, ודאי נזקקתם לעזרה מקצועית בשינוע והעברת הציוד. חברות הובלות מספקות מענה מדויק עבור מטרות מסוג אלו ולרשותן עומד כל הציוד הדרוש למטרת התהליך לצד צוות מובילים מקצועי. חברת הובלות עם צוות מיומן שולחת אל הדירה מומחה מטעמה שיעריך את היקפה ומידת מורכבותה של ההובלה ואז מספקת הצעת מחיר. ביום ההובלה מגיע צוות בעל הכשרה מתאימה אל הבית, כשלרשותו כל האמצעים הנחוצים על מנת להעביר את הרכוש, הציוד והרהיטים שלכם אל היעד החדש ביעילות מרבית.

מהו תפקידו של מומחה לפינוי דירה?

מלבד הובלת דירה ישנו שירות נוסף אשר יכול לסייע לכם והוא פינוי דירה. שירותים אלו ניתנים בפריסה ארצית, כאשר באפשרותכם למצוא מומחה פינוי דירה בתל אביב, להזמין שירותי פינוי דירה בחיפה, בירושלים, או בכל מקום אחר בו הנכם מתגוררים. כדי להיעזר בשירותים אלו אינכם חייבים לעבור דירה, חברות המתמחות בפינוי לרוב אינן עוסקות בשינוע חפצים ורהיטים אל יעד המגורים החדש שלכם. מומחה פינוי דירה מגיע כדי לעשות לכם סדר בחיים ובבית, מסייע לפנות חללים, ירושות או עומס של חפצים ומפנה רכוש שאינו נמצא בשימוש.

אילו שירותים ניתנים במסגרת הובלה?

ישנם הבדלים רבים בין שירותי פינוי דירה לבין שירותי הובלות ואלו נמדדים גם בהיקף ובסוג השירותים אשר מוצעים. בתחום ההובלות מוצעים לכם שירותים רבים ביניהם: הובלות גדולות והובלות קטנות עבור חפצים בודדים. ישנן חברות שמתמחות בהובלות למגזר העסקי. כמו כן, ברבים מן המקרים תוכלו גם להזמין בנוסף שירותי אריזה ואחסון מחברת ההובלה, אם תרצו. בדומה לפינוי דירות, שירותי הובלות גם הם ניתנים בפריסה ארצית, יחד עם זאת המרחק שעל החברה לנסוע כדי לספק לכם שירות מחושב בהצעת המחיר.

אילו שירותים ניתנים במסגרת פינוי דירה?

גם בתחום פינוי הדירות ישנו מגוון רחב של שירותים אשר יכול לספק מענה למטרות שונות ומגוונות. כך באפשרותכם להזמין מומחה פינוי דירה כדי לפנות תכולת דירה, לפנות או לקנות עיזבון או ירושה, לטפל במקרים של אגרנות כפייתית, לפנות מקלטים כדי לעשות בהם שימוש, לקנות זהב וכסף או רהיטים ישנים והרשימה עוד ארוכה.

בין אם אתם זקוקים לפינוי דירה בתל אביב ובין אם לפינוי דירה בחיפה, אנו בעדי פינוי דירות זמינים עבורכם. צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם לעבור בקלות את התהליך!

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה