לא רק פינוי הדירה: מה חשוב לעשות לאחר מות יקירכם?

מדוע חשוב להיעזר באנשי מקצוע בעת פינוי ירושות?
תפריט ניווט

מוות של אדם קרוב מהווה טרגדיה לכל המשפחה וההתמודדות עם השכול מחייבת אותנו לעמוד מול אספקטים רגשיים ובירוקרטיים כאחד. למרות שאנו לא יכולים לעזור עם תחושת אשכול, ננסה להעניק כמה טיפים שחשוב לעשות – כאשר אתם מאבדים את היקר לכם מכל.

טיפול בנכס של הנפטר

טיפול בנכס או בנכסים של הנפטר הם ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות לאחר מותו של יקירכם. מעבר לפינוי הדירה מחפצים וחלוקתם בין החברים והמשפחה, חשוב לנקות את הדירה – כך שתוכלו לשלם את הוצאות האשפוז והטיפול. למרות שלא מדובר בתהליך קל, הוא חלק בלתי נפרד מהפרידה.

ניקוי איכותי נכס הנפטר

כאמור, חשוב לנקות היטב את הדירה של הנפטר בכדי להשמיש את הנכס. יחד עם זאת, כדאי לדעת שלא כל החברות אשר מבצעות את הפינוי עוסקות גם בניקיון ולכן כדאי להעדיף חברה אשר מספקת את שני השירותים האלו. לאחר שעניינים חשובים אלו טופלו, תוכלו להתפנות למציאת החלקה ולבחירת המצבה המתאימה.

נסו למצוא חלקה אשר נמצאת קרוב למקום מגוריכם

במידה ויש לנפטר כבר חלקת קבר, הרי שהצורך הזה אינו קיים. יחד עם זאת, רבים אינם רוכשים חלקת קבר מבעוד מועד ולכן צריך לרכוש עבורם חלקה אשר נמצאת קרובה למשפחה. גם כאן יש עניין טכני, שהרי ככל שקבר הנפטר יהיה ממוקם בקרבה גיאוגרפית גדולה יותר – כך תוכלו לעלות לקברו באופן תכוף יותר.

חשבו על אישיותו של הנפטר לפני שתבחרו מצבה

בחירת מצבה אשר תתאים לאישיותו של הנפטר מהווה עוד נדבך חשוב בפרידה אך גם דרך להנציח אותו באופן מכובד. כדאי לדעת שבישראל יש מגוון של חברות אשר מתמחות בייצור מצבות במגוון של סגנונות וגם טווחי המחירים עשויים להיות שונים מחברה לחברה. לכן, חשוב לברר על כך כמה שרק אפשר בזמנים לא פשוטים אלו.

לבחור את המצבה המתאימה – באופן קל ופשוט

ראשית חשוב לשמור על אלמנטים תורניים ולוודא שהמצבה מוכנה על פי הסטנדרטיים הדתיים המחמירים – כך ניתן להשתמש בה בבית קברות יהודי. שנית, רצוי לבחור את סוג האבן אשר תהווה את הבסיס למצבה, את הסגנון שלה ואת הכתב אשר יופיע על המצבה. כמובן שגם לסגנון החריטה יש משמעות של ממש.

להשקיע במצבה איכותית – מחומרים איכותיים ובמחיר משתלם

בישראל קיימות מצבות משיש, גרניט, אבן חברון ועוד מגוון של חומרים אשר עשויים להתאים באופן מדויק ליקיריכם שנפטרו. כדאי לדעת שניתן לרכוש גם מצבות אשר מתבססות על אבן אחת, אולם כאן צריך לתת חשיבות לניסיון של החברה. 'מצבות עדן', אשר קיימת מזה 20 שנה בהחלט עשויה להיות התשובה הנכונה ויותר מכדאי לעצור בחברה לפני שמבצעים כל החלטה. בקרו באתר החברה לקבלת הצעת מחיר כדאית אשר תתאים לתקציב, לצרכים ולעיצוב שאתם מבקשים.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה