פינוי אגרנות כפייתית

לוגו עדי

רוצים לקבל הצעה עבור פינוי אגרנות כפייתית?
מלאו פרטים:

קצת רקע על אגרנות כפייתית

אגרנות כפייתית הינה תופעה בה אנשים אוגרים ציוד וחפצים רבים ורק מוסיפים לביתם עוד ועוד, עד שחפצים אלו משתלטים על בית המגורים, גורמים במקרים רבים לריח לא טוב, הצטברות של אבק, קורי עכביש לכלוך ועוד. אגרנות כפייתית נקראת גם אספנות כפייתית והיא יכולה לכלול בתוכה אסיפת מגוון רחב של חפצים הנאספים: עצים, ברזל, כלי עבודה, כלי בית, ספרים וכדומה. החפצים יכולים להיות במצב תקין, שבור, בלתי ניתנים לתיקון ועוד. ברוב המקרים של אגרנות כפייתית שנתקלנו, נדרשו למעלה משלוש משאיות פינוי בכדי לפנות את החפצים והפסולת, אבל כאשר תהליך פינוי דירה מסתיים לא תכירו את הנכס, תקבלו אותו נקי, מואר הראוי להצגה בפני שוכרים, ורוכשים פוטנציאלים.

תוצאות פינוי אגרנות כפייתית
לפני ואחרי – פינוי אגרנות כפייתית

נצלול קצת יותר לעומק – מהי בדיוק אגרנות כפייתית?

אגרנות כפייתית מתבטאת באיסוף אובססיבי של חפצים, בשמירה עליהם בכל מחיר ובחוסר יכולת להיפרד מהם ולהשליכם לפח, גם כאשר אין בהם צורך ושימוש. בעיה זו נתפסת לעיתים כמשעשעת על ידי הסביבה, אך למעשה מדובר בבעיה פסיכולוגית חמורה, אשר גורמת לסבל רב. אגרנות כפייתית הנה מצב קיצון של OCD, המתבטא בשמירה על חפצים ואגירתם. בדיוק כמו כל סוג אחר של הפרעת OCD, אגרנות כפייתית הופכת את חייהם של הסובלים ממנה לבלתי נסבלים ולמשותקים לחלוטין, מאחר והם סובבים לחלוטין סביב פעולות האספנות והאגירה. במקרים רבים, אגרנות כפייתית (או בשמה המקביל אספנות כפייתית), באה לידי ביטוי בהתבודדות של האגרנים מהסביבה ובפגיעה בקשריהם החברתיים. המחלה באה לידי ביטוי באספנות כפייתית של חפצים לא נחוצים כגון רהיטים שבורים, עיתונים ומגזינים ישנים, מכתבים ודברי דואר, בגדים ישנים ועוד. האגירה הנה של כמויות עצומות של חפצים, שאין סיכוי שייעשה בהם שימוש לעולם. המצב נחשב כמחלה לכל דבר ודורש טיפול נפשי של גורמים מקצועיים.

אגרנות כפייתית – גורמים וסיבות

ישנן כמובן סיבות שונות ומגוונות להיווצרות המחלה אך לא נפרט כאן את כולן.

הסיבות המרכזיות הן:

  • אנשים שחוו מחסור חמור כתוצאה מטרגדיה או עוני רב, עלולים לפתח פוביה אשר תגרום להם לאגור בכפייתיות חפצים שונים.
  • ישנם אנשים אשר מפתחים את המחלה תאמינו או לא בגלל אמונות תפלות למיניהן.
  • אנשים שחוו טראומה נפשית עלולים לפתח את המחלה כדרך להתמודדות.
  • רגשנות יתר אשר מתבטאת בהיקשרות רגשית לחפצים באשר הם.

לאחר שהבנו מהי אספנות כפייתית – כיצד מתנהל הפינוי?

אנחנו בעדי פינויים נשלח אליכם נציג/ה אשר יגיע להעריך את החפצים. במידה וישנם פריטים בעלי שווי כספי, אנחנו נשלם בעבורם, ואם לא, נבצע את הפינוי תמורת החפצים. חשוב להדגיש שהצעה ראשונית ניתנת ללא תשלום, ללא התחייבות ובחינם.

פינוי אספנות כפייתית ברגישות

למה לבחור דווקא בנו לפינוי אגרנות כפייתית?

שיטת ניקוי הדירה והחומרים שאנו משתמשים בהם מותאמים במקצועיות רבה לסוג השירות לו זקוק הלקוח. אנו יכולים להתחייב שנעשה הכל על מנת לספק את שביעות רצונו של הלקוח באמצעות הענקת השירות היעיל והטוב ביותר. אנו מבצעים פינוי מכל קומה ונעזרים בכל הכלים הדרושים לכך. עבודתנו מתבצעת תוך שמירה על סביבת עבודה נקייה, בחדר המדרגות, במעלית וכמובן גם ברחבי הדירה המפונה. כל התכולה מסולקת לאתרי אשפה מורשים ע"י מכולות ומשאיות פינוי.
עכשיו, כל שנותר לכם לעשות זה ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון  054-9529365

אנחנו מבטיחים להיות זמינים בכל חלקי הארץ, בכל שעה של כל יום, ולספק את העבודה המהירה, היעילה והטובה ביותר בתחום. לצד מקצועיות מוחלטת ויחס אדיב, לא תמצאו טוב יותר מעדי פינויים.

או פשוט מלאו פרטים:

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה