5 טיפים לפינוי דירה לפני מעבר לבית אבות

5 טיפים לפינוי דירה לפני מעבר לבית אבות
תפריט ניווט

לאחר תהליך פינוי דירה בעת מעבר, יש צורך להעביר את הרהיטים הכבדים ושאר החפצים עם חברת הובלות מקצועית. לרוב כאשר אנשים מבוגרים מחליטים לעבור להתגורר בבית אבות, הם לא זקוקים לחפצים רבים ולכלל הריהוט לביתם, מאחר ובבית אבות ניתן למצוא חדרים המאובזרים היטב בריהוט ובכל הפרטים הנחוצים לצורך דיור. אם כך, ניתן לומר כי במעבר לבית אבות ישנם מעט חפצים  וניתן להעזר בחברת הובלות קטנות שיסייעו לכם לפנות את החפצים החשובים לכם לבית אבות.

במידה ותחליטו להשכיר את שירותינו, חברת עדי פינויים תדאג לכל התכולה של הבית שלכם, על מנת שתוכלו לעבור בראש שקט לבית אבות.

להלן מספר טיפים שאספנו במהלך השנים של איך לעשות את המעבר בצורה עצמאית:

  • קרטונים –
    קרטונים הם ללא ספק דבר חשוב בעת מעבר דירה. כיום ניתן לבקש מחברה המציעה שירות הובלות קטנות, הספקה של קרטונים כמה ימים טרם מועד ההובלה, כך תוכלו לארוז את החפצים החשובים לכם. חשוב לוודא כי מדובר בקרטונים איכותיים וחזקים על מנת למנוע מצבים לא נעימים של קרטונים שנקרעים וכו'.
  • סדר וארגון –
    בכל תהליך העברת הדירה ופינוי התכולה, חשוב לשמור על קור רוח ולא להיכנס ללחץ מיותר. לכן, קחו נשימה ארוכה והתחילו בתהליך הסידור והארגון חדר חדר, כך יהיה לכם הרבה יותר קל. בשלב הראשוני בדקו מה אתם לוקחים עמכם ומה אתם מפנים, ולאחר מכן סדרו היטב בקרטונים את מה שאתם לוקחים איתכם לבית אבות.
  • הזמנת הובלה –
    הזמנת הובלות לפינוי התכולה, הם למעשה דבר הנחוץ ביותר בשעת מעבר דירה. הרי לא ניתן להשאיר חפצים מחוץ לבניין, מאחר והעירייה עלולה להטיל עליכם קנס. בבחירת החברה יש לבדוק כי אכן מדובר בחברה המציעה הובלות קטנות על ידי מובילים מיומנים ובעלי ניסיון רב. מומלץ טרם הבחירה לבצע סקר שוק קצרצר בכדי לעמוד את מחירי ההובלות ולהתאים את המחיר לכיסכם, אך יחד עם זאת לא מומלץ להתפשר על טיב החברה, אמינותה ומקצועיותה.
  • סדר במסמכים –
    עם השנים מצטברים מסמכים רבים, אשר חלקם יכולים להיות נחוצים בבוא הימים. לכן, יש להקדיש זמן מסוים לסידור המסמכים ומה שאינו נחוץ מומלץ לגרוס ולא לזרוק לפח רגיל כי אולי מסתתר בהם מידע חשוב.
  • פינוי תכולה –
    נכון שקשר להיפרד מתכולה, בעיקר אם מדובר ברהיטים בעלי ערך מסוים שליוו אתכם שנים רבות, אך זכרו כי ניתן לפנות את התכולה לעמותות שונות אשר תורמות את התכולה למשפחות מעוטות יכולת, כך תוכלו לשמח אותן ולהרוויח מעשה טוב. מעבר לכך, מוצרים מסוימים כמו ברזל ומתכת, ניתן להעביר למחזור ובכך הנכם שומרים על סביבה ירוקה ומסייעים לשמירה על איכות הסביבה.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה