תכנון נכון של מעבר דירה

פינוי דירה ברעננה
תפריט ניווט

בתור חברה לפינוי דירות, הרבה לקוחות חושבים שאנחנו מספקים גם שירותי הובלות ומעבר דירה. אנחנו בחברת עדי פינויים לא עוסקים בהובלות ובמעברי דירה, אך בעקבות שאלות לקוחותינו, כתבנו לכם מאמר שמסביר איך לעשות את זה נכון.
מעבר דירה הוא אחד הנושאים הכבדים ביותר מבחינת תכנון וביצוע כאשר מדובר בצד הלקוח, בין אם מדברים על לקוח פרטי ובין אם מדברים על לקוח עסקי ללא כל קשר לסוג וגודל ההובלה. רבים נוטים לחשוב, כי הובלה קטנה תהיה מורכבת פחות מאשר הובלה גדולה יותר. ההפך הוא הנכון כל הובלה דורשת תכנון והתנהלות אחרת וההבדל היחיד בין הובלות בסדרי גודל שונים מתבטא בכמות הנגלות הנדרשות אל היעד ו/או המשכן החדש.

תכנון המעבר דורש חשיבה קפדנית אשר תוביל להובלה ומעבר אפקטיביים ואף חסכוניים יותר. מרבית מעבירי הדירה יעדיפו להטיל את העבודה על איש המקצוע ובלבד שהמעבר יהיה מאחוריהם. לפניכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להבין ולתכנן את מעבר הדירה שלכם על הצד הטוב ביותר.

חשיבות תכנון אריזת הדירה

אריזת דירה מקצועית היא אחת מאבני הדרך החשובות ביותר בתחום מעבר דירות. הדרך הטובה ביותר לעבור דירה היא דרך התכנון. והתכנון הראשוני הוא תכנון האריזה. חשוב מאוד לארוז כל חדר לגופו ולסמן את הארגזים בהתאם. אריזת הדירה על פי החדרים ועל פי חלוקת החפצים תעזור לכם ולחברת ההובלות להעמיס את הציוד בסדר ובצורה הנכונה והיעילה ביותר ולכם בתהליך הפריקה ביעד החדש באופן מהיר, נינוח ומאורגן הרבה יותר בכלל וביחס להובלות רבות בפרט.

safl123

סדר פעולות של מעבר דירה ותכנונן

סדר הפעולות הן בין החשובות ביותר במעבר הדירה. חשוב מאוד לערוך רשימה מסודרת של כל החפצים שלכם בדירה וכמות הבגדים כפי שעל פי הערכה גסה ייכנסו לשקים או מזוודות. הכי קלה והכי פשוט הוא להכניס את הבגדים לשקיות אשפה איכותיות וגדולות ולמנוע מצבים של ארגזים מרובים. יש להבין, כי שקי בגדים שוקלים פחות גם אם באופן מועט מאשר ארגזים ויכולות להכיל יותר מאשר ארגז.

רישום הפריטים הגדולים חשוב במיוחד מאחר שזה יעזור לכם לארגן ולאפיין את ההובלה תוך מתן מידע מדויק לחברת ההובלות.

טיפ לאריזת בגדים: ארזו את הבגדים בשקיות וואקום, כך תוכלו לקבל מענה להפחתת כמות השקיות והפתחת הסרבול.

תרשים מעבר דירה יעזור לכם לעבור דירה ללא כאב ראש וכך תוכלו ליצור תהליכים פריקה באופן מסודר וברור יותר. כמובן שאנחנו חושבים עד כמה אנחנו רוצים להעלות את כל החפצים על המשאית ולהעביר את כולם אל הבית או הדירה החדשה, אבל זכרו כי דווקא פריקה לא מאורגנת תהיה מתסכלת הרבה יותר.

בדיקת המובילים בשטח וסקירת מחירים מוקדמת – למה כן ולמה לא?

חשוב מאוד לבצע את סקירת המחירים והשווקים כמה שיותר קרוב למועד ההובלה. המחירים משתנים בהתאם לעונות השנה ובהתאם ללחצי ההובלה. בקיץ ההובלות יתייקרו באופן משמעותי, בעיקר הגדולות שבהן מאחר שכמות העבודה בתחום גדלה. מצד שני בתחום ההובלות הקטנות קיימת תופעה של חוסר הגעה כלל כתוצאה מהופעתה של הובלה משתלמת. כך ששבוע וחצי או לכל היות שבועיים ביום או יומיים אינטנסיביים יספיקו למציאת מוביל . בעת איתור חברת ההובלה חשוב מאוד לשדר רוגע וחוסר בהילות למניעת הקפצת מחיר משמעותית.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה