קניית תכשיטים ויודאיקה – למי פונים

קניית תכשיטים ויודאיקה – למי פונים
תפריט ניווט

לאורך כל ההיסטוריה האנושית בני אדם השקיעו מחשבה ויצירתיות בתכשיטים וביצירת חפצי אמנות שונים. חפצים אלו עוברים מדור לדור, פעמים הם הופכים לרכוש ולבעלי היסטוריה משפחתית ופעמים הם נקנים כהשקעה כספית בטוחה בזמנים בהם יש חוסר ביטחון במטבע המקומי.

אחד מסוגי האומנות והתכשיטנות הייחודיים שעוד קיימים היום בעידן של עיצובים מודרניים ודיגילטיים הוא ללא ספק התכשיטנות בעלת הסממנים היהודיים-דתיים, היודאיקה. ללא ספק, מדובר בתחום תכשיטנות ייחודי לעם ישראל. ובבתים רבים בישראל, אפשר למצוא אוספים יחודיים של פרטי אומנות יודאיקה ותכשיטים יחודיים אחרים.

אך פעמים רבות כפי שקורה, לאחר לכתו של אותו אדם שאסף ואגר את אותם חפצי אומנות, ליורשים אין מה לעשות עם אותם תכשיטים יקרי ערך. גם אין מי שידע להעריך אותם. במקרים כאלו, מומלץ לפנות לחברה או לאנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום של קניית תכשיטים ויודאיקה.

קניית תכשיטים ויודאיקה היא מלאכה לא פשוטה כלל ועיקר. צריך ידע ומומחיות. צריך לדעת להעריך האם התכשיט הוא מקורי או העתק, מאיזו תקופה הוא ועד כמה הוא ייחודי. מי שיש לו אוסף או פריט יודאיקה בבית אך אין לו צורך בו, יכול לנסות ולפנות לאחת מהחברות הרבות הקיימות בארץ העוסקות דווקא בתחום של פינוי דירה. אנשי מקצוע אלו שולחים ידם פעמים רבות גם לתחום של קניית תכשיטים ויודאיקה כעוד דרך לההתפרנס ולהרוויח.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה