פינוי/קניית אספנות כפייתית – איפה הכסף?

פינוי/קניית אספנות כפייתית – איפה הכסף?
תפריט ניווט

אנשים אוהבים לאסוף. בעצם, כמעט לכל אחד מאיתנו יש היום או היה בעבר אוסף – בין אם אלו קלפים, שעונים, דברי חרסינה עדינים או אפילו ספרים. אך מה קורה כאשר האספנות הופכת לכפייתית? לעיתים, האוסף משתלט על כל המרחב, עד אשר כל הבית מתמלא מהמסד ועד הטפחות בחפצים, לפעמים עד כדי כך שפשוט כבר אין יותר מקום לזוז.

לפנות לחברה מקצועית

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התחביב שהפך לצרה היא לפנות מקום, בכך שנזרוק או נמכור את האוסף. לרוב האנשים, ובעיקר לבני המשפחה ולאדם שאסף את כל החפצים, קשה להתמודד לבד עם המטלה. במקרים כאלו כדאי לפנות לחברות מקצועיות המציעות שירותי פינוי/קניית אספנות כפייתית. היתרון הגדול שבפנייה לחברה המתמחה בשירותי פינוי/קניית אספנות כפייתית, הוא בכך שבני המשפחה, כמו גם האדם שאסף את החפצים ושאולי סובל מאספנות כפייתית, לא צריכים להתמודד עם הקושי הרגשי הרב הטמון במלאכת הפינוי.

חברות מקצועיות המציעות שירותי פינוי/קניית אספנות כפייתית הן הפתרון המושלם לבעיה. חברה המציעה שירותי פינוי/קניית אספנות כפייתית שצברה ניסיון בתחום יודעת כיצד להתנהל בפן הרגשי מול האספן ובני משפחתו, ובנוסף יש לה את כל הידע המקצועי הנדרש למלאכת הפינוי.

איפה הכסף?

אף אחד לא עובד בחינם – כסף הוא המניע המרכזי לכל עבודה, גם בחברה המציעה שירותי פינוי/קניית אספנות כפייתית. את הכסף עושה החברה באחת משתי דרכים – קבלת תשלום על הפינוי או רכישת האוספים כולם ואחר כך מכירתם.

האפשרות לפנות לחברה המציעה שירותי פינוי/קניית אספנות כפייתית יכולה להשתלם אפילו לאספן הכפייתי עצמו ולבני משפחתו. את האוספים מוכרים לחברה המתמחה באספקת שירותי פינוי/קניית אספנות כפייתית. בעלי האוסף מקבלים כסף ביד ואת צרת הפינוי והמעבר על החפצים משאירים לאחרים.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה