מה תוכלו לעשות עם תכולת בית לה אינכם זקוקים?

מה תוכלו לעשות עם תכולת בית לה אינכם זקוקים?
תפריט ניווט

גם במקרים בהם אנו מחליטים להחליף מקום מגורים, או פשוט לפנות את הדירה מתכולה לה איננו זקוקים עוד, נשאלות מספר שאלות: מה בדיוק לעשות עם אותה התכולה? למכור אותה? לזרוק אותה? לתרום לנזקקים? אולי למצוא משהו פרקטי, ולנצל את התכולה בצורה כלשהי? הנה מספר רעיונות שיכולים לסייע לכם.

להיות נגרים לרגע

אם יש לכם מספר רהיטים שאינכם זקוקים להם, או שאתם עומדים לפני רכישת רהיטים חדשים וחבל לכם לזרוק את אלה הישנים, תמיד ניתן לפרק כמה מהם, ועם קצת יצירתיות ומעוף לבנות רהיט חדש.

אם התברכתם דווקא בזוג ידיים שמאליות, תמיד תוכלו לפנות לנגר מקצועי בעל ניסיון וידע, למסור לו כורסא, ספה, מעמד לטלוויזיה או כל רהיט אחר, והוא כבר ידע כיצד לפרקם, איך לנצל את החלקים בהם ניתן לעשות שימוש ולבנות רהיט חדש לגמרי שיפתיע אתכם ויהיה גם שימושי.

תרומה לנזקקים

לצערנו הרב, במדינת ישראל ישנם לא מעט אנשים נזקקים. בעת פינוי דירה, ניתן תמיד לפנות לעמותות שונות, לגמ"חים או לבתי תמחוי – זה לא ידרוש מכם כל מאמץ. יש לחלקם רשימה מסודרת של משפחות נתמכות הזקוקות לתרומות. מתנדבי העמותות יגיעו עד לפתח ביתכם ויעמיסו על רכביהם את כל אותם חפצים להם אינכם זקוקים עוד. מדובר במעשה נשגב בעל ערך מוסף.

ישנם אנשים המתעצלים לעשות זאת או שהרעיון כלל אינו עולה בדעתם, ופשוט מעדיפים להשליך את התכולה לפח או להזמין שירותי אלטעזאכן, שיידע כבר כיצד להפיק כסף מתכולת הדירה שלהם. עם זאת, מה יותר טוב מלעשות מעשה נאצל ולמסור חפצים במצב טוב, רהיטים, תמונות ואפילו ביגוד למי שאין לו?

פינוי תכולת דירה במהירות

מכירה

עוד רעיון לא רע בכלל בעת פינוי תכולת דירה הוא לפרסם את הפריטים מהם אתם מעוניינים להיפטר באתרי יד שנייה. אם מדובר ברהיטים, במכשירי חשמל או בכל ציוד אחר לבית שמצבו טוב, ישנם מספר אתרי אינטרנט בהם תוכלו להציע למכירה את מרכולתכם. באתרים הללו גולשים לא מעט אנשים אשר מעוניינים לקנות תכולת דירה שאיננה חדשה, זאת מכיוון שאינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש מוצרים חדשים, ולכם תינתן הזכות למכור להם את תכולת הדירה במחירים אטרקטיביים השווים לכל נפש.

מה לא לעשות?

בכל מקרה, הדבר שיש להימנע ממנו הוא להציף את פח הזבל השכונתי בכל אותם חפצים בהם אין לכם צורך. זהו מפגע סביבתי לכל דבר ועניין, וגם הרשות המקומית אינה מחויבת לקבל זאת בסלחנות, מה שעלול להתבטא בדו"ח על השלכת פסולת במקום אסור.

רוצים להיפטר מתכולת בית בה אין לכם צורך? פנו אלינו עוד היום בטלפון 054-9529365 ונשמח לעמוד לשירותכם!

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה