מהפכת הטכנולוגיה והשפעתה על תחום פינוי הדירות

טלוויזיה ופטיש
תפריט ניווט

על נושא מורכב כמו מהפכת הטכנולוגיה אפשר לכתוב רבות, אך זהו לא הנושא עליו אכתוב כאן בהרחבה. מאמר זה עוסק בהשלכות של הטכנולוגיה והשפעותיהן  על תחום פינוי הדירות בו אנו מתמחים .

כיום מה שתופס את עיקר הבמה הם האינטרנט, הסמארטפונים והטלוויזיות , הכל זורם דרך שם. פרסום, הכרה ציבורית ועוד.

המון חברות, סלבס ואנשים פרטיים רואים בזה כלי פרסום גדול ומתפרנסים מכך. חלקם יציגו אמת וחלקם שקר.

ישנן תוכניות ריאליטי אשר מבוימות מראש וכלום מהמתרחש שם אינו מציאותי אלה נועד על מנת להעניק חסויות למקומות שונים ולהשיג רייטינג.

כך גם עם תחום פינוי הדירות. ישנן תוכניות טלוויזיה רבות, אשר משדרות מכירות פומביות של תכולת מחסנים ישנים. בתוכניות אלו מראים כיצד הסוחרים שקנו את המחסן מצאו דברים בשווי מאות שקלים ואלפי דולרים ונוצר הרושם שכמעט כל מחסן מחביא בתוכו אוצר.

ישנן תוכניות טלוויזיה אשר מראות כיצד נשלח נציג לביתכם ועוזר לכם ללקט את הדברים בעלי הערך אף שלפעמים ערכם אינו גבוה כלל, ואיך בכל בית קיים בוידעם ובתוכו מסתתר אוצר חבוי. בקיצור כל פרק הוא הרפתקה ובכל פרק מוצאים אוצר .

תוכניות ראליטי שכאלו פשוט מספקות לצופה את מה שהוא רוצה לראות ונותנות שוב את הרושם שמתחת לכל בלטה אפשר למצוא פריטים מלפני הספירה.

אנחנו הצופים התמימים סך הכל חיילים בעולם הטכנולוגיה שצופים בכל תוכניות הראליטי פעם אחר פעם, מתוך מחשבה שזה לא ישפיע עלינו ,אבל מבלי שנרצה ונבחין בכך  זה חודר בגלים איטיים לתוך התת מודע ומשאיר שם שרידים שגורמים לנו לפעול אחרת כאשר אנו נתקלים במצב דומה .

כיצד זה משפיע על התחום שלנו?

זה משפיע בכך שכאשר אנו מגיעים לתת הצעות מחיר לדירות, מחסנים וכו', אנשים חושבים שהכל הוא בעל ערך וכל פריט ישן שווה כמה מאות או אלפים של דולרים כי הם ראו בטלוויזיה שמשהו דומה (בעיניהם) נמכר במחיר כזה ואו אחר. לאחר מכן הם מנסים למכור את זה לבד באינטרנט ולרוב נכשלים. לעיתים הם אף מביאים שמאי שיעריך להם את הפריטים ולאחר הערכה נמוכה הם מבינים שפיתחו תקוות לשווא ובזבזו כסף וזמן רב. ישנם פעמים שמחסנים מלאים בפסולת כמו עצים, ברזלים ורהיטים לא שמישים ולמרות זאת בגלל אותן תוכניות, אנשים בטוחים שגם שם מתחבא אוצר בין הזוחלים, הג'וקים, העכברים והחולדות.

אז נכון שיש מקרים נדירים בהם יכול להתחבא אוצר , אבל עוד לא שמענו על כך קורה בארצנו. במדינת ישראל נדיר ואף בלתי אפשרי למצוא אוצרות גדולים. אנו קיימים רק 69 שנים, מה שאומר שב99% מהמקרים עתיקות לא ימצאו בבתים. פריט נחשב לעתיק כאשר גילו הוא מעל 100שנים לפחות.

ישנם בתים בודדים בהם קיימים פריטים מלפני קום המדינה ורובם פריטים ארכאולוגיים אשר המסחר עליהם בארץ אינו חוקי ואלו מועברים למוזיאון.

ישנם תכולות בעלות ערך כספי גבוה, בהם יש אומנות, דברי כסף, יודאיקה, אוספים גבוהים ובעלי ערך רב, אך כאשר דבר כזה מצוי בבית ירושה , המשפחה יודעת את ערכו ומודעת לחפצים שנאספו ולשווי שלהם.

אנו מתמחים בכל סוגי האומנות והאוספים ומשלמים ביושר והגינות .

לא בכל דירה או מחסן מסתתר לו אוצר , לא בכל בוידעם מוחבא משהו , ומה שרואים בטלוויזיה לא משקף את המציאות בארצנו.

ישראל אינה מדינת אספנות , לא קיימות חנויות אספנות רבות אשר מחולקות לפי נושאים כפי שמוצג בטלוויזיה במדינות שונות בעולם, ולכן השוק נמוך ומצומצם יותר .

אם יש בידכם תכולת דירה או פינוי מחסן צרו עמנו קשר ואנו נגיע ונתן לכם את ההצעה הכי טובה וללא תחרות, נעזור לכם לגלות אם ישנו אוצר חבוי ובעיקר במלאכת הפינוי.

פינוי דירה זהו עסק למקצוענים!

עדי פינויים זמינים עבורכם בכל עת

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה