למה כדאי להתייעץ עם מומחה לפני שנזרוק ריהוט שקיבלנו בירושה?

למה כדאי להתייעץ עם מומחה לפני שנזרוק ריהוט שקיבלנו בירושה?
תפריט ניווט

אם אתם עומדים לזרוק רהיטים וחפצים ישנים ומנסים להיפטר מכמה שיותר תכולה מהבית שלכם, כדאי מאוד לפנות לחברת פינוי דירות שתסביר לכם מדוע כדאי לכם לבצע פינוי מקצועי של התכולה. הזמינו שירות שכזה במקום להשליך את הפריטים אל פח האשפה הקרוב לבית שלכם. קודם כל, פניה לחברת פינוי דירה מאפשרת לכם ליהנות מהאפשרות להיות בטוחים בכך שרהיטים ומוצרים אשר לא ניתן להשמיש יושלכו אל אתרי אשפה מורשים, ושלא תקבלו קנס על עומס ליד פח האשפה העירוני – קנס אשר בערים מסוימות עשוי להיות גבוה מאוד.

אולי תוכלו להרוויח כסף על התכולה שלכם

לפני שאתם משליכים את הרהיטים ותכולה נוספת מהבית, בייחוד אם מדובר בדירת ירושה בה אתם אינכם ממש מכירים את התכולה ואת הערך שלה, כדאי מאוד לפנות לחברת פינוי דירות. חברת פינוי דירות תשלח אליכם נציג מקצועי אשר יציע לכם שתי אפשרויות:

  • פינוי דירה בחינם – חברת הפינוי תגיע עם צוות שלם של מפנים, עם משאיות פינוי ועם כלי עזר נוספים ותפנה את כל התכולה הדרושה מהבית, מהמחסן, מהמקלט או מכל מקום אחר שתרצו. כמובן, התשלום לחברה הינו התכולה עצמה. במקום שתשלמו להם על השירות, הם פשוט ייקחו את כל התכולה ויעשו בה את הטוב בעיניהם.
  • פינוי דירה בתשלום – במקרה זה, או שתשלמו עבור התכולה או שתקבלו כסף עבור התכולה, כיצד זה עובד? בחלק מהמקרים ישנם תכולות אשר בין החפצים ישנם פריטים שווי ערך, חברה לפינוי דירות תתן לכם הצעה על החפצים ותפנה גם את תכולת הדירה, תשאיר את הדירה ריקה ונקייה.
  • ישנם מקרים בהם חברה לפינוי גובה תשלום עבור פינוי התכולה, דבר אשר קורה כאשר התכולה עמוסה בפסולת שונה כגון : בקבוקי פלסטיק, צנצנות, עיתונים ועוד.

ריהוט וחפצים עם ערך סנטימנטלי

אם קיבלתם ריהוט וחפצים(חפצי נוי, כלים, בגדים,תמונות וכו) בירושה מאדם יקר ואהוב, גם אם מדובר ברהוט ישן ורעוע, בוודאי יש לכם סנטימנטים אליו. לכן, עדיף לכם להתייחס אליו בכבוד. תוכלו לפנות לחברת פינוי דירות אשר מתמחה בסגנון פינוי מסוג זה, חברה אשר תתייחס ברגישות רבה לעבודות הפינוי ותוכל לראות כיצד לנצל את הריהוט בכדי לעשות איתו משהו טוב, ולא סתם להשליכו לצד פח האשפה.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה