טיפים לפינוי דירה מקצועי

טיפים לפינוי דירה מקצועי
תפריט ניווט

פינוי דירה מוכר לנו מכמה מצבים, בין אם אנו במהלך מעבר דירה, במקרה של דירה הניתנת בירושה ויש צורך לפנות אותה ועוד מיני מקרים נוספים שפשוט יש צורך לפנות דירה מכל חפציה. פינוי דירה מצריך עבודה פיזית רבה ומתמשכת. במקרה של פינוי תכולה לאתר פסולת, חשוב לזכור כי החוק מחייב פינוי לאתרי פסולת יעודיים, מה שמחייב שירותי סבלות מקצועיים. זריקת פסולת לרחוב מנוגדת לחוק ויכולה לגרור קנסות כבדים. במקרה של פינוי תכולת דירה למחסנים או לכל מקום אחר שאינו פסולת, ישנה חשיבות לעבודה איכותית של סבלים, בכדי לוודא שאיכות הרהיטים ושאר התכולה תשמר ולא תפגע.

פינוי דירה מתבצע על ידי חברה המתמחה בפינוי דירות ולא על ידי חברת הובלות רגילה. המאמץ הפיזי הנדרש והכלים השונים לצורך המשימה הם שונים מהובלות רגילות, מאחר ומדובר בכמות גדולה יותר של תכולה המצריכה מאמץ פיזי ומכאני גדול יותר. ברוב המקרים אמנם מעבירים את התכולה לאתרי פסולת ייעודיים לצורך מחזור, אולם ישנם מקרים בהם מעבירים את הריהוט התקין לעמותות שונות שהן מעבירות את הריהוט, מוצרי החשמל או החפצים התקינים למשפחות נזקקות.

כיצד תוכלו לבחור חברה מקצועית לפינוי דירות?

טיפ מספר 1 – בחרו חברה מקצועית העוסקת בכל שלבי הפינוי

חשוב לבחור בחברות ייעודיות לפינוי דירות ולא בחברה רגילה, כיוון שלרוב במדובר בפינוי מורכב הדורש התייחסות מסוימת. סבלים מקצועיים ידעו כיצד להעביר ממקום למקום את התכולה מבלי לפגוע בה. הפינוי יהיה קל יותר, כמו בפינוי תכולת דירה שהועברה בירושה אולם לעיתים הפינוי יכול להיות מורכב יותר כמו פינוי משרדים ומפעלים, ולכן רק חברה ייעודית לכך תוכל לבצע את המשימה בצורה מקצועית.

027

טיפ מספר 2 – שמירה על חוקי הפינוי

ישנם כללים מסוימים בעת פינוי דירה שעליכם להכיר מקרוב, כיוון שהשלכת פסולת במקום שאינו ייעודי לכך תוכל לגרר קנסות מיותרים מטעם פקחים ברשויות המקומיות. את הפסולת יש להעביר רק למקומות מורשים על פי החוק, שאלה אתרי פסולת בהם ממחזרים את תכולת הדירה. חברה מקצועית לפינוי פסולת מכירה היטב את כל חוקי הפינוי והם מחזיקים בסבלים מקצועיים אשר מפנים את התכולה על פי החוקים. למידע נוסף על החוק בנוגע לפינוי רהיטים לחצו כאן.

טיפ מספר 3 – למיין היטב את כל תכולת הדירה

טרם הזמנת חברה המציעה שירותי סבלות ופינוי דירה, חשוב לעבור היטב על כל התכולה הנמצאת בבית כדי שלא ייווצר מצב שבו הסבלים נמצאים בביתכם ואז מתחילה מלאכת מיון החפצים. כיום ישנן חברות המציעות גם שירות מיון החפצים בצורה מקצועית בעזרת בעלי הדירה, אולם יש לבדוק זאת מראש עם החברה. בכל מקרה, אל תזמינו חברת פינוי טרם מיון החפצים.

טיפ מספר 4 – בחרו רק חברה בעל ניסיון המציעה מחיר אטרקטיבי

חשוב לבצע סקר שוק מקצועי טרם הזמנת החברה ולבדוק את ניסיון החברה בתחום פינוי דירות. ככל שלחברה יהיה יותר ניסיון, כך תקבלו שירות יותר מקצועי לאורך כל תהליך פינוי הדירה. כמו כן, חשוב לבצע השוואות מחירים כדי לאמוד את עלויות הפינוי אשר משתנות בהתאם לפרמטרים שונים כמו – כמת התכולה, קומה, אם יש מעלית בבניין או לא, אם יש צורך במנוף וכו'.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה