אגרנות כפייתית – מחלה המצריכה פינוי חפצים

אגרנות כפייתית
תפריט ניווט

אגרנות כפייתית היא ללא ספק אחת ההפרעות המורכבות ביותר בעולם בריאות הנפש ומצריכה שילוב בין טיפול תרופתי וטיפול פסיכותרפי. המחלה אשר מתאפיינת בפחד מהשלכה של חפצים ישנים לצד צבירה של חפצים חדשים, עלולה לגרום לירידה בתפקודים הכללים לצד התפתחות של מגוון מחלות משניות.

אז מה ניתן לעשות כדי לשפר את איכות החיים של הסובלים ממחלה זו, עד כמה היא נפוצה ומדוע יש צורך בפינוי הדירה של הסובלים ממנה. כל מה שאתם צריכים לדעת על אגרנות כפייתית ולא היה לכם את מי לשאול.

מהי אגרנות כפייתית?

אגרנות כפייתית נחשבת לאחד הסימפטומים להפרעה טורדנית כפייתית ולחרדה אשר משבשת את שגרת יומם של החולים כמו גם את זו של הגרים לצידם. המחלה מתאפיינת באיסוף אין סופי של פריטים ומונעת מחרדה שמא יקרה משהו נורא אם פריטים אלו ייזרקו אל האשפה. הסובלים ממנה עסוקים באופן אובססיבי באחסון של מוצרים ולכן היא גורמת להתדרדרות בתנאים התברואתיים והסניטריים של הסובלים מהמחלה.

עד כמה אגרנות כפייתית נפוצה ומהן אפשרויות הטיפול?

על פי הנתונים האחרונים, אנו עדים לכך ש 2-5 אחוזים מכלל האוכלוסייה יסבלו בשלב כלשהו במהלך חייהם ממחלה זו. עולם הרפואה המודרני מציע שתי טכניקות עיקריות להתמודד עם המחלה: טיפול תרופתי וטיפול פסיכולוגי. הטיפול התרופתי הנפוץ למחלה זו אינו שונה מהטיפול בסוגים שונים של חרדה ומתבסס על השימוש בכדורים אנטי דיכאוניים אשר מטפלים בחרדה בטווח הארוך ועוזרים בשיפור איכות החיים של הסובלים מההפרעה. אולם כדי לערוך שינוי משמעותי בהרגליו של החולה יש צורך בטיפול פסיכותרפי, כאשר הגישה המובילה כיום היא הגישה הקוגניטיבית התנהגותית.

איך כדאי לפנות את הדירה של מי שסובל מאגרנות כפייתית?

פינוי דירה של הסובלים מאגרנות כפייתית צריכה לעשות בהסכמה מלאה של הסובל מהמחלה וכחלק בלתי נפרד מהתהליך הטיפולי. חשוב לבצע את התהליך באופן אשר מותאם לקצב ההתקדמות של המטופל ולשאול את הצוות הרפואי כיצד לבצע את הליך הפינוי באופן האופטימלי בכל שלב כדי למנוע רגרסיה.

 פינוי אגרנות כפייתית בעזרתנו

חברתנו מציעה פתרון מהיר ואיכותי לפינוי תכולה של בית ומציעה פינוי דירה ללא כל עלות כספית. במקום להזמין אלטיזכן אשר ייקח אך ורק את הדברים אשר נראים לו בעלי ערך וישאיר אתכם עם דירה כמעט מלאה, אנו מעניקים לכם פינוי חינמי של הדירה שלכם וניקיון שלה בתמורה לחפצים אשר נמצאים בתוכה. באופן זה תוכלו לקבל דירה נקייה ללא כל מאמץ מצדכם או הוצאה כספית נוספת. פינוי התכולה יתבצע במועד אשר יתאים לצרכים שלכם, כך שתוכלו לחזור ולגור בדירה מטופחת בתוך מספר שעות.

זקוקים לפינוי דירה עקב אגרנות כפייתית של אחד מבני משפחתכם? אנחנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם או ליצור עמנו קשר בטלפון 054-9529365.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה