החורף הזה דואגים להם

החורף הזה דואגים להם
תפריט ניווט

האביב כבר הגיע .. התחיל חורפי יותר מכל שנה , סקרים מוכיחים שאביב כזה חורפי אינו נפתח ככה 20 שנה .
כולנו נמצאים בבית לבושים בגדים חמים,עם תנור, הסקה,מזגן, אם קר לנו יש לנו כיצד להתחמם והם ..הם ישנים בכלוב מבטון על רצפה קרה,אם קר להם חוץ מלרעוד, אין להם עוד מה לעשות. אתם ואז אנחנו הדרך שלהם להתחמם, כיצד אתם שואלים ? זאת הדרך : קיבלתם עיזבון, ירושה, תכולת דירה , לקחתם את כל מה שהיה לכם ערך סנטימנטלי אליו זה הזמן להתקשר אלינו.אתם מתקשרים מתאמים עם נציג מטעמנו, קבעתם פגישה? מעולה אתם בדרך הנכונה. יגיע נציג לביתכם בזמן הנוח שלכם בו תאמתם איתו, תקבלו ממנו הצעת מחיר/הצעת פינוי ,עבור תכולת הדירה, עיזבון,ירושה.

לאחר שסגרנו יחד,סיכמנו ותאמנו יום פינוי כאן נכנסת התרומה לצב"ח-צער בעלי חיים. בכל עיזבון וירושה ישנם בתוך הבית מגבות, מצעים, שמיכות,וכריות. הרי לא באמת ניתן לעשות משהו עם מגבות ומצעים משומשים, מי ירכוש את זה ? מי יעשה בזה שימוש? גם אגודות רבות המקבלות זאת כתרומה עם דברים נוספים מוכרות את זה בשקלים בודדים, ולא תמיד הכל נמכר..וכמו ברוב הפעמים זה מסך התרומות שנזרקות,או הופכות לסמרטוטי רצפה.
אבל בעזרתכם אנחנו נעשה בזה שימוש !!!
המצעים והמגבות נתרמות לצער בעלי חיים, שם הם דואגים כיצד לחמם את הכלבים והחתולים בחורף הקר. בזכותכם וגם בזכותנו החורף הם ישנו טוב יותר .

"הזבל של האחד, זהב בשביל האחר".

truma-3
truma-4

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה