במסגרת מעטפת השירותים הייחודית שחברתנו מעניקה לכל לקוחותיה, אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותי האריזה והפריקה המתקדמים בישראל. במסגרת שירות זה אנו דואגים למיון איכותי של כל הפריטים הכי רגישים שלכם, לאריזה מקצועית ולפירוק שנעשה בתוך פחות מ -24 שעות מתחילת העבודה. אז אם אתם זקוקים לשירותי אריזה ופריקה, פשוט תפנו אל המקצוענים של עדי פינויים.

סקירה מקצועית והצעת מחיר ללא כל עלות או התחייבות

בכדי שנוכל להבין את הצרכים האמיתיים שלכם ולספק לכם הצעת מחיר מיידית, אנו מציעים לכם ביקור חינם וסקירה מקצועית ללא כל התחייבות. בתהליך זה תקבלו הסבר מפורט בדבר סגנון האריזה המתאים לכל פריט, אופן הטיפול האידיאלי בכל רהיט ותקבלו מענה אישי לכל הצרכים שלכם.

אריזה איכותית שחוסכת לכם זמן וכסף

בעדי פינויים אנו מאמינים שאריזה איכותית מתחילה בבחירת הארגזים הנכונים ולכן מגיעים עם ארגזים במידות שונות – ישירות לפתח דירתכם. יתרה מכך, אתם יכולים להיות בטוחים שעל כל ארגז תודבק מדבקה בצבע אחר, אשר מפרטת בדיוק לאיזה חדר הוא שייך ועוזרת לכם למנוע חיפושים מיותרים ובזבוז זמן. לבסוף, אנו מציינים אילו ארגזים מכילים פריטים שבירים בכדי שנוכל לתת להם תשומת לב מיוחדת בזמן ההובלה.

שירותי אריזה ופריקה

פירוק מסודר ומאורגן בכל חדר

בזכות תהליך האריזה האיכותי אשר מתבצע בידי צוות בנות מוכשרות, אתם יכולים להיות בטוחים שגם תהליך הפירוק יסתיים בזמן הקצר ביותר. בתהליך זה אנו נציב את הפריטים הרלוונטיים בחללים המבוקשים ולכן תהליך זה נחשב לאידיאלי בעבור מי שמבקש לעבור לדירה חדשה, בית אבות או דיור מוגן. כמובן שניתן להזמין את השירות לצורכי רילוקיישן, או פינוי דירה ולוותר על שלב הפירוק.

יתרון ייחודי שלא תמצאו בשום חברה אחרת!

בזכות ניסיוננו רב השנים בתחום הפינוי והיכרות עם הצרכים של הלקוח הישראלי, אנו מאפשרים לכם להיפטר מכל החפצים שכבר לא נעשה בהם שימוש  במשך שנים ולהטמין אותם על פי חוק. באופן זה אתם יכולים להיות בטוחים שאתם תימנעו מקנסות יקרים, תשמרו על המאזן האקולוגי הרגיש ותדעו שכל הפסולת שלכם תועבר לאתר הטמנה מוסמך. כל זאת, בנוסף לשירותי קניית התכולה שאנו מציעים ופינוי הירושות המקצועי של חברתנו.

אז אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות וליהנות משירותי האריזה והפריקה המתקדמים בישראל – פשוט תשאירו שם וטלפון ונדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי. כי אריזה ופריקה מושלמים הם המומחיות שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה