רילוקיישן לחו"ל? כל מה שכדאי לכם לדעת על העברת תכולת הדירה!

רילוקיישן לחו"ל
תפריט ניווט

העולם הולך ונעשה קטן יותר, אנשים רבים עובדים במסגרת שתי מדינות, או עוברים לתקופה ארוכה לחו"ל. המעבר הזה הינו מרגש, טומן בחובו אפשרויות והזדמנויות רבות, לעיתים לא רק לאדם עצמו, אלא גם לכל משפחתו. אך כמו בכל דבר בחיים, גם למטבע הזה שיש צד נוסף, והוא יכול לגרום להמון דאגות. אז מה עושים עם כל הדברים?

למרות שלכולנו נראה שאין לנו יותר מדי חפצים, בפועל לכל אדם (ובעיקר לכל משפחה) יש המון דברים שמצטברים עם השנים ויכולים להגיע למשקלים של טונות. לפני רילוקיישן אין מנוס מלעשות בדק בית רציני ולהחליט מה לוקחים, מה משאירים, מה מוכרים ומה פשוט זורקים.

ישנן מספר אופציות לפתרון הדילמה, אך הבעיה העיקרית נשארת – המון עבודה, התעסקות עם מגוון חפצים קטנים שלרוב אין בהם צורך כאשר מדובר במעבר לחו"ל. כיצד ניתן לפתור את העניין? באמצעות ביצוע פינוי תכולת דירה, ולאחר מכן שילוח בינלאומי למקום מבוקש בעולם, בשלב שבו הבית החדש כבר מוכן ומזומן לקבלת החפצים.

כיצד מתבצע תהליך הפינוי והשילוח?

חברות מקצועיות המיומנות באריזת דירות במהירות, מאפשרות לכם לחסוך זמן רב ומאמץ. ניתן לתת לעובדים הנחיות ספציפיות לגבי מה לארוז ומה לא, או לחילופין – להיות נוכחים בזמן העבודה. אנשי מקצוע מיומנים המבצעים את האריזה הינם בעלי הניסיון והיכולות הנדרשים על מנת לארוז את החפצים בצורה שתבטיח שיגיעו ליעדם ללא פגע, גם לאחר מספר חודשים ודרך ארוכה. הדבר מתאפשר באמצעות מיקום נכון של החפצים בארגזים וכן ציפוי בחומרים השומרים על שלמות החפצים (נייר "פצפצים", עיתונים וכו').

אחסון

לאחר אריזת הדירה, מועברים כל החפצים לשמירה במחסנים מיוחדים השייכים לחברה המבצעת. מדובר בשטחים המותאמים למטרת שמירת חפצים וארגזים, שוררות בהם טמפרטורה ורמת לחות נאותות בכדי שהארגזים ותכולתם לא יפגעו עם הזמן. אנשים אחראיים בודקים מדי פעם את שלמות הארגזים, בעיקר לפני שליחת התכולה לחו"ל. באמצעות פנייה לחברה מקצועית לביצוע פינוי, אחסון ושילוח של תכולת דירה ניתן לדאוג אך ורק למעבר חלק למקום המגורים החדש בחו"ל.

אחסון לשם מכירה

דרך פעולה נוספת שלעיתים נוקטים בה אנשים העוברים לחו"ל לתקופה ארוכה: מכירה של פרטים בעלי ערך. במקרים אלה ניתן "לסגור" את העסקאות מרחוק ולתת לחברה הנחיות להעביר את הפריט לידי הקונה עם הצגת תעודת זהות. באמצעות הסיוע החשוב של חברות פינוי ואחסון ניתן לעשות רילוקיישן בקלות יחסית ולהתחיל את החיים החדשים ברגל ימין.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה