פינוי תכולה מהדירה – כל מה שיש לדעת

פינוי תכולה מהדירה – כל מה שיש לדעת
תפריט ניווט

יש מגוון סיטואציות בחיים שעשויות להוביל לרגע בו מבקשים להיפטר מהתכולה הקיימת. בין היתר מדובר בפינוי הבית עקב מעבר לחו"ל, בדירה שנתקבלה בירושה ממנה מבקשים לפנות את התכולה לקראת שיפוץ ומכירה, בדיירים המבקשים להחליף את התכולה הישנה בחדשה וכדומה. עם זאת, אין זה משנה מהי הסיטואציה, ולו כי טוב לדעת שלא עליכם מוטלת מלאכת הפינוי. בהחלט ניתן לקבל עזרה ייעודית – ופה נציין לטובה את תפקידה של חברת פינויים.

כתובת אידאלית

חברה המציעה פינוי וקניית תכולת דירה עשויה להיות הכתובת האידיאלית עבור מלאכת הפינוי, ובטח כאשר מדובר בפינוי תכולה מאסיבית וכבדה כמו ריהוט. כאשר נעזרים בחברת פינויים, ניתן להימנע מהצורך להתחיל לפרק את הריהוט לגורמים (כיוון שהוא אינו עובר דרך הדלת), ניתן להימנע מבקשת טובות מחברים, אין צורך לבצע פעילות גופנית מאומצת ואפשר לוותר על הפיכת הרכב הפרטי שלכם לרכב הובלות. עם זאת, אין לפנות אל כל חברה ויש לדעת כיצד להתנהל.

פינוי דירה כללי ברזל

טיפים חשובים

כיוון שכל לקוח מבקש לסמן וי על המשימה כמה שיותר מהר, לשלם כמה שפחות וליהנות מהתנהלות חלקה ואיכותית – מוטב להבין מהי התנהלות נכונה מצדו של הלקוח. להלן רשימת טיפים חשובים:

  • יש לבחור בחברת פינוי דירה מקצועית ומנוסה, בה חברי הצוות נבחרו בקפידה – קיימות שלל חברות בתחום וחשוב לבחור בחברה בה אנשי המקצוע הם בעלי ניסיון, אמינים ומבינים שמדובר בתחום רגיש המצריך גם יכולות אנושיות ולא רק יכולות פיזיות. בחירה של חברת פינוי דירה יכולה להיות קריטית גם לחווייתכם האישית וגם לשמירה על החפצים היקרים לליבכם.
  • כאשר הפינוי כולל ריהוט כבד ומאסיבי שאינו עובר דרך הדלת, והדירה ממוקמת בקומה הרביעית ללא מעלית, מראש רצוי להעדיף חברה שמפעילה גם ציוד מקצועי כגון מנוף.
  • חשוב לדעת שלא לכל פח שכונתי ניתן לפנות כל סוג של תכולה. על כן, אם מבקשים להימנע מקנס כבד, יש לוודא שהחברה מפנה רק למכולה ייעודית, ולפי התקנים של אזור המגורים.
  • טוב לדעת שיש חברות פינוי שרוכשות תכולה, ועל כן מומלץ לסגור עסקה עם חברה שפתוחה לנהל משא ומתן.
  • לעתים פינוי מדירה עשוי להוביל לתקרית לא נעימה עם השכנים, ועל כן יש לבחור חברת פינוי וקניית תכולת דירה שמתנהלת בשקט וביעילות, מכבדת את השכנים, אינה תופסת את החנייה למשך זמן רב ומשאירה את סביבת העבודה, את המעלית ואת הלובי מסודרים ונקיים.

חוקי ברזל

לסיכום נציין את שלושת חוקי הברזל עבור פינוי תכולה נעים ומוצלח:

  1. יש לסגור מראש את כל הפרטים, כולל תשלום, שירותים משלימים, זמן העבודה וכמות אנשי הצוות.
  2. אין לסמוך על חברה שממהרת להציע מחיר לפני שהבינה בדיוק באיזה היקף עבודה מדובר.
  3. חשוב לזכור שלעיתים תשלום נמוך עתיד להתגלות כהוצאה יותר יקרה.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה