יש לכם אוספים שרוצים להיפטר מהם? יש לנו פיתרון בשבילכם!

יש לכם אוספים שרוצים להיפטר מהם? יש לנו פיתרון בשבילכם!
תפריט ניווט

ישנם אנשים בעלי תשוקה בלתי מצויה לאספנות ולאוספים. בעוד שחלק מהאנשים הללו אוספים בולים או מטבעות, אחרים אוספים חפצים גדולים יותר שיכולים לתפוס בקלות חדר שלם או אפילו כמה חדרים בבית גדול. לפעמים יש בקיומו של אוסף כלשהו להפריע לשגרת החיים ולמשפחה הקרובה (וזו אינה הגזמה). בין אם מדובר באוסף של כלי נחושת או בובות, בין אם מדובר בינשופים מעוצבים, בטלפונים או בכל דבר אחר, עשוי להגיע הרגע שבו מחליטים לסדר את הבית ולהיפטר מאוספי הענק. עם התמחות בפינוי תכולת דירות, חברת עדי פינויים תוכל לסייע לכם גם בעניין זה. אז אם יש לכם אוספים שאתם רוצים להיפטר מהם – יש לנו פיתרון בשבילכם!

קניית אוספים

קונים אוספים גדולים

בעדי פינויים קונים ומפנים אוספים גדולים, ובכך מסייעים ליורשים, לאספנים ולאחרים להתרענן, להתחדש וליהנות מסביבה ביתית במראה חדש. גם מי שרוצה להיפטר מאוסף גדול לא מעוניין בדרך כלל פשוט להשליך את הפריטים שנאספו בעמל רב, לעיתים לאורך שנים ואפילו חיים שלמים. בעדי פינויים פינוי דירה מסייעים בביצוע פינוי האוספים ורוכשים אוספים גדולים וקטנים כאחד, העיקר שהם יהיו בעלי ערך. אז אם גם אתם עומדים לפני מעבר דירה ולא זקוקים יותר לאוסף, אם גם אתם רוצים לומר שלום לכל הפריטים המגוונים שאין לכם עוד צורך בהם מכל סיבה שהיא, עדי פינויים היא הפתרון הנכון.

למה אנחנו?

עדי פינויים עוסקת כבר יותר מעשור שנים בפינוי דירות, תכולות, ירושות וכדומה. במהלך העבודה ניתן שירות אדיב, אמין ומקצועי לכל לקוח וכל זאת בשילוב עם ערכים חברתיים ותרומה לקהילה. מלבד תרומה של פריטים שונים לנזקקים עוסקת החברה במכירת פריטים מיוחדים בחנות העתיקות ויד שניה. העיסוק בפריטים מיוחדים והסיוע לאנשים הזקוקים לפינוי של תכולות ואוספים מחייב, כמובן, יחסי אנוש, אדיבות והגינות. אם גם אתם רוצים להיפטר מאוסף שהיה חשוב לכם או למי מבני משפחתכם, אם גם אתם רוצים ליהנות משירות אדיב, יעיל ומקצועי, עדי פינויים תשמח לסייע, לייעץ ולענות לכל שאלה.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה