הקשר בין פינוי דירה והובלות

הקשר בין פינוי דירה והובלות
תפריט ניווט

הקשר בין פינוי דירה והובלות או שינועים נדמה כטבעי וקשור זה לזה, כאשר חושבים על עומס הרהיטים אשר צריכים צוות פינוי דירה לראות במשך ימי העבודה. פינוי דירה היא, פעמים רבות תהליך אשר מחויב המציאות, הן בגלל דירות עמוסות לעייפה בפריטים ורהיטים והן עקב צורך אחר בדירה והסבתה למשל לדירה מושכרת או כזו העומדת למכירה.

כך או כך, את הרהיטים אשר נידונו לזריקה, חייבים צוות פינוי להוביל למקום ויעד אחר, כמו למשל מטמנות או אזורי פסולת. הובלה נדרשת גם בפרויקטים של פינוי דירה, בהם מצאו רהיטים וחפצים רבים אשר חייבים לעבור לדירה החדשה של דורשי העבודה. ההובלה, במקרה זה תיעשה ליעד ולמקום הימצאותה של הדירה החדשה.

מי צריך פינוי דירה?

פינוי דירה מוזנחת הינו שירות המוצע לדירים רבים אשר יש ברשותם דירה ישנה, בה נאגרו חפצים רבים במהלך השנים. כמו כן, פינוי דירה יכול גם להידרש בדירות אשר הועברו מכוח צו ירושה לבעלים חדשים, עוד לפני שהבעלים הקודמים פינו את חפציהם ורהיטיהם מהדירה. דירות רבות אינן ראויות למגורים, רק משום שהיו סגורות במשך מספר שנים, כך שהצטברה בהם עזובה רבה, לכלוך וחפצים.

בכדי להציע את הדירה למגורים, צוות פינוי דירה חייב להתחשב בכלל מרכיבי הדירה, כמו עומס הרהיטים הכבדים הנמצאים בה, כמויות הזבל, והצורך בפעילויות משלימות כמו ניקיון יסודי, צביעה והדברה. פעמים רבות, אנשים המומים לראות את דירת הפינוי לפני ואחרי פעולות הצוות, כאשר התמונה לאחר הפינוי מראה את הדירה כחדשה לגמרי.

הובלות ופינוי דירה

פינוי דירה הינו תהליך ארוך אשר מורכב ממספר שלבים אופייניים. השלב הראשון יהיה מיון וסיווג החפצים והרהיטים. יהיו רהיטים אשר יושלכו אל הפסולת, ויהיו אחרים אשר יוכלו להימכר או להוות תרומה לאנשים הזקוקים להם. הובלת הרהיטים (כמו:הובלות משרדים) למקום ייעודם העתידי, הינו חלק מפעולת פינוי דירה. לפני חתימת החוזה עם החברה המפנה, כדאי ורצוי לברר נקודה זו ולוודא לגבי הסעיפים הנמצאים בחוזה.

הובלות נוספות אשר צריכות להיעשות במהלך פינוי דירה הם הובלות הזבל הנצבר. כל סוג פסולת חייב את תשומת הלב שלו ואת יעדו המדויק, כך למשל דינה של פסולת אלקטרונית אינה זהה לדינה של פסולת נייר או אחרת. יש להקפיד לזרוק את סוגי הפסולת למקום המיועד לכך, בכדי לא להסתכן בקנסות או דרישות עתידיות מהעיריה או מגורמי החוק. יש ליידע את חברת ההובלות לגבי מקומות אלו, ולוודא כי הם יודעים ומבינים את החוקים הכרוכים בכך.

כתבות נוספות שיכולת לעניין אותך

קבלו הצעת מחיר

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה