פינוי דירה בחיפה

לוגו עדי

רוצים לקבל הצעה עבור פינוי דירה בחיפה?
מלאו פרטים:

חיפה היא אחת מהערים המשפיעות במדינת ישראל, ואחד ממרכזי הסחר הימי. חיפה היא עיר נמל, אחד משני נמלי הסחר הגדולים בישראל. כידוע, חיפה הינה עיר הררית, הכבישים שם בעלי עלויות ומורדות, מה שמזכיר קצת את ירושלים.

אם אתם זקוקים לפינוי תכולת דירה בחיפה והסביבה הגעתם למקום הנכון!

עדי פינויים הינה חברה המתמחה בפינוי תכולות דירה בכל רחבי הארץ ובפינוי תכולת דירה בחיפה בפרט. כאשר אנו צריכים לפנות דירה של אדם הקרוב אלינו, מלאכת הפינוי לעיתים נראית קלה. עם זאת, ההתעסקות בכך באופן פרטי אינו קל. הרגש הסנטימנטלי ליקירנו ולחפציו הופך את זה לקשה יותר מנטלית ופיזית, דבר אשר גם מעכב את מלאכת הפינוי.

פינוי דירה בחיפה – איך זה עובד?

דבר ראשון, פונים לחברה המתמחה בפינוי דירות ומתאמים פגישה. לאחר תיאום פגישה, נציג שלנו יגיע לדירה, יסתכל על התכולה וייתן לכם הצעת פינוי/הצעת מחיר בהתאם למצב ולסוג התכולה.

מה ההבדל בין הצעת פינוי/ הצעת מחיר?

הצעת פינוי- פינוי תמורת החפצים בתכולה. הצעת מחיר-
  1. תקבלו מנציגנו הצעת מחיר על התכולה שעבורה אנו מוכנים לשלם.
  2. נציגנו ייתן לכם הצעה כמה אנו נגבה עבור פינוי התכולה.
פינוי דירה בחיפה והסביבה
הגנים הבהאיים, חיפה
בכל אחד מהפינויים תקבלו בית ריק. בסיום הפינוי אנו מטאטאים את הבית, את חדר המדרגות, את המעלית, את לובי הבניין ואת כל אזור העבודה. את הפסולת אנו מפנים לאתר פסולת מורשה או בתיאום עם הרשויות. אנו מבטיחים כי שום תכולה לא תונח בפחים האישיים של הבניין וכי לא תקבלו קנס בעבור פינוי שנעשה שלא כדין. אם בעת הפינוי אנו נתקלים בתמונות ומסמכים אישיים אנו מניחים עבורכם בצד. עדי פינויים מתחייבת למקצועיות, יושר והגינות. אנו מגיעים בזמן שנקבע, הצוות שלנו גדול ומיומן לבצע את כל סוגי הפינויים. במידת הצורך, עומדים לרשותנו כל הכלים לביצוע פינוי מכל סוג שהוא. אנו נעזרים במנוף, צוות מתוגבר, שקי עבודה מקצועיים וכו'. אם אתם זקוקים לפינוי דירה בחיפה והסביבה התקשרו עכשיו 054-9529365 או השאירו פרטים!
אנחנו מחכים לעזור לכם - השאירו פרטים:

רגע, לאן תלכו?

קבלו הצעת פינוי בבדיקה מהירה