התקשרו עכשיו: 054-9529365








Please leave this field empty.

לקוחות ממליצים
התייעצות עם מומחה
תרומתינו לקהילה

הובלה ופינוי של משרדים

תהליך ההובלה והפינוי של משרדים שונה לגמרי מהובלה של תכולת דירה פרטית. מאמר זה יגולל בפניכם אודות הנקודות החשובות ביותר בתהליך הובלת משרדים מקצועית וכיצד יכולים להיפטר בצורה היעילה ביותר מהציוד הישן של המשרד.

כיצד מובילים משרד?

הובלת משרדים צריכה להיעשות אך ורק על ידי חברת הובלות מקצועית ובעלת ניסיון בסוג זה של הובלות. כאן חשוב מאוד לוודא כי החברה מחזיקה בציוד הובלה חדיש ומשוכלל, כי יש לה כמות מספקת של מובילים מקצועיים, משאיות המותאמות להובלה של ציוד רגיש ושביר וכי היא מעסיקה או מקיימת קשרי שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע בתחום פריקה והעמסה של ציוד טכנולוגי, הרכבת ריהוט, הרכבה של מחשבים, צוות אריזה מקצועי ועוד. חברה מקצועית אשר מספקת שירות העברת משרדים תספק ללקוחותיה ביטוח על כל שירות לו מתחייבת ותמיד תגיע למשרד על מנת לתכנן את ההובלה בצורה היעילה, המקצועית והמהירה ביותר.

מה עושים עם המחשבים במשרד?

אם אתם שואלים את עצמכם מה תעשו עם כל המחשבים במשרד, בוודאי תשמחו לשמוע כי חברת הובלה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום הובלות משרדים, תדאג כל לכל הקשור אל המחשבים והציוד הנוסף אותו תצטרכו להעביר. זו תדאג שטכנאי מחשבים מקצועי יפרק את המחשבים ויארוז אותם בצורה בטוחה. לאחר מכן, החברה תסיע את כל המחשבים שפורקו במשאית מיוחד בה יש בולמי זעזועים ותאים מיוחדים וזאת על מנת שהמחשבים ושאר הציוד שלכם לא יינזק. בשלב הסופי המובילים יעלו את כל הציוד למשרד החדש והטכנאים ירכיבו את המחשבים במקומות אשר נקבעו מראש. דבר זה תקף גם לגבי הפקסים, מערכות טלפוניה, מדפסות ועוד.

מה עושים עם הציוד הישן?

פעמים רבות מעבר אל משרד חדש משמע עיצוב חדש וקניית ריהוט, אביזרים וציוד משרדי חדש. דבר זה מוביל לשאלה מה עושים עם הציוד הישן. ראשית כל, חובה לעשות סדר ולהגיע להכרעה מהו הציוד אשר עדיין חיוני לכם. ציוד זה יש לרכז באזור אחד של המשרד וזאת על מנת שצוות האריזה יוכל לארוז את כל הציוד בצורה המקצועית ביותר ולהורות למובילים להעמיס אותו על המשאית. לגבי הציוד לו אינכם זקוקים, ההמלצה היא לעשות רשימה ברורה של כל הציוד ולברר עם חברת ההובלה האם היא עובדת בשיתוף פעולה עם חברה אשר קונה תכולת דירות ומשרדים.

נציג החברה יגיע אל המשרד שלכם, יבחן את כל הפריטים בהם אתם לא מעוניינים, יבצע הערכה של שווי הפריטים אותם החברה מעוניינת לקנות מכם וישלם לכם עליהם. בנוסף, צוות המובילים של החברה יוכלו לפנות את כל הציוד הישן של המשרד שלכם ולדאוג לתרום אותו, לפזר אותו בחנויות יד שנייה או לזרוק אותו במקום המתאים. יש לקחת בחשבון כי פינוי החפצים הישנים הוא אחד מהדברים החשובים ביותר, שכן ברוב המשרדים בעל הנכס דורש מבעלי העסק להשאיר את המשרד נקי מציוד.